четвртак, 30. април 2015.

Nutela puzici

Danas sam napravila nutela puzice od testa za cimet ruzice. Zamesila sam isto kao za cimet ruzice samo sam drucacije zavijala testo i ovog puta ga punila nutelom.
 Negde na netu sam pre dve nedelje pronasla ideju i odmah  ih  isprobala ali mi se testo nije svidjalo brzo su se osusile i sutra dan nisu bile dobre. Zato sam danas isprobala sa drugim receptom ...

 Ovo je postupak pravljenja...i ovo su slike prvi put kad sam pravila ...testo je bilo perfektno za razvlacenje bas lepo ali kad su se ispekle meni se nisu svidele ...E sad ja vam pokazujem postupak a vi mozete da uzmete neko testo i recept od nekih kiflica koje volite samo vam dajem ideju da ih oblikujete...


 Razvuce se jedna duzina od testa i sece se testo ...zatim se malo oklagijom ili rukom rastanji

 Stavi se po pola kasicice nutele...

I rukom se zatvori  kruzic
i dobije se jedna loptica koju ostavljam  na stranu  dok  ne zavrsim sve ostale...

 Onda se polagano oklagijom razvuce  testo...
 Zasece nozem kao na slici...


 I zavija kao kiflica i pravi krug od toga...

 Pre pecenja su izgledale ovako...







 Ovako je bilo kad sam ih ispekla.... mozda sam ih predugo pekla




 A recept za ove druge sto sam pravila danas je sledeci:
50 grama kvasca,
 5 dec mleka,
 1 jaje,
 125 grama margarina,
 malo soli
14 do 16 decilitara brasna ( zavisi od brasna)
1½ dec secera.
Nutela za punjenje

 Otopi margarin i sasuti mleko u to i kvasac ( da ne bude prevruce nego mlako)  i sa tim zamesiti ostale sastojke  ( ali bez nutele) . Testo nadolazi 30 minuta,
Postupak uvijanja i pravljenja je prikazan gore u slikama.
Posle uvijanja nadolaze 30 minuta i premazujem ih jajetom i peku se  od 10 do 12 minuta ma250 stepeni.

A sa ovim receptom su izgledale ovako
 Testo je bilo mnogo mekanije...


























Нема коментара:

Постави коментар