понедељак, 13. април 2015.

Moj Uskrs 2015

Kao i svi ostali tako sam  i ja ovaj praznik provela u krugu familije sa decom i muzem.
 Danas je drugi dan Uskrsa i jos uvek je praznik. Posto smo jos uvek pod utiskom praznika saljem vam malo slicica kako je protekao moj Uskrs..

Mozda posluzi kao inspiracija nekom  jer i ja dobijam ideje gledajuci blogove i slike drugih...

Uskrsnji dorucak...

 Uskrsnja pogaca za rucak..i korpa ( koju je napravila Lidija Krstic)
 Dekoracije ....




















Jaja ofarbana krep papirom i dekupaz tehnikom...







hrana....jagnjetina " pod sacem u rerni", curetina  , mladi krompir,supa , salata , braon sos...
Princes torta domaca
Keksici pravljeni sa ukusom limuna i ukusom cimeta...za poklon zetu i cerki  ..a da ne pricam o sinu koji ih obozava i pojeo je sam za nekoliko sati nase..


 I neizbezno Usrsnje jaje puno bombona.....za unuka





Нема коментара:

Постави коментар