четвртак, 16. април 2015.

Pogaca u obliku jelke

Verujem da su pogace slaba tacka svih zena/ domacica koje vole da mese . Ja sam jedna od njih .
Obozavam da experimentisem sa testom i probam razne nacine , neke sam vec poslala i videli ste ih a neke nisam.... evo neke jos kojima sam ja bila zadovoljna ... Jeste Novogodisnja / Bozicna ali je ideja dobra
Testo za hleb / pogacu  mozete zamesiti po vasoj zelji ili po nekom receptu kojim ste zadovoljni  a samo je dekorisati " drugacije"..














Recept za dve jelke( bor) je od testa za pletenica pogaca
1 kg brasna 
50 gr svezeg kvasca,
 2 kasicice soli 
.2 kasike sirceta, 
2 jaja
 1,5 dl ulja,
 pola litre mleka 
 malo secera.
 Razmutiti kvasac u pola solje mlakog mleka i malo secera i malo brasna ostavi 10 tak minuta da nadodje i sa tim zamesi pogacu ( ja obicno mesim u masini za mesenje testa) i ostaviti da nadodje 20 minuta pre razvlacenja i formiranja testa .
 U ovom slucaju podelila sam testo na dva dela i premazala sa malo margarina i stavila zatar zacin ( mozete da stavite nesto drugo) pa odozgo staviti jos jedno razvuceno testo u obliku pravougaonika ( znaci 2 kore jedna preko druge) uvrteti testo i slagati i seci praviti jelkicu
 Da nadodje 30 minuta premazati jajetom i susamom ako zelite ( ili napraviti pahulje ) i peci 20min na 200 stepeni.


Pahulje se prave od testa bez kvasca Samo brasna soli i vode
zamesite razvucete , vadite pahuljice i stavite preko jelke koju cete prvo premazati jajetom pa staviti preko i peci




Нема коментара:

Постави коментар