уторак, 28. фебруар 2017.

Cufte u sosu od pecuraka





Evo jos jednog recepta cufti samo sa drugacijim sosem
Ovog puta sam koristila pilece mleveno meso  Iskreno nismo mnogo ljubitelji mlevenog mesa ali pilece je jako ukusno i ima blag ukus i bude mekano.
Pre neki dan sam pisala recept za Spanske cufte sa puno povrca gde je povrce dominiralo  i onda mozete da koristite koje meso hocete mleveno.Sada se akcenat stavlja bas na cufte koje su blage i jako ukusne od pileceg mlevenog i naravno sosa u koji idu samo sampinjoni,
Slabo koristim svinjsko zato sto ga nejedu svi u familiji i onda je lakse spremati nesto sto svi kad se okupimo mozemo da jedemo.

Potrebno je;
 

400 grama pileceg mlevenog mesa
1jaje
 1 kasika sitno seckanog persuna
malo belog luka
zacin C
bibera
i prezla

Prezla otprilike jer zavisi koliko mesa imate  na jedno jaje i  da bi mogli da napravite smesu od koje cete praviti cufte koje cete moci da oblikujete Nesme da bude ni previse mekano da se nebi rasturale
Zamesite to i ostavite da malo odstoji
Ja sam cekala nekih sat vremena.
Formirajte cufte zeljene velicine i przite ih na puteru
Przene cufte izvadite iz tiganja na stranu
U tu masnocu gde sam pekla cufte ja sam ubacila oko 200 grama graska( zamrznutog)  proprzila ga  dodala belog pasiranog luka i malo peersuna u to nalila pola case vode i ostavila da ta voda izvri i grasak omeksa Skoro da pocne da se przi
.Posoliti ga  Ostavite na stranu i koristite  kao prilog uz krompit i cufte








Mozete napraviti krompir pire uz ov jelo ali sam se ja odlucila za ovako peceni krompir,

Krompir  koji je zasecen i preliven uljem, belim lukom i persunom.Krompir sam pekla nekih 40 minuta.
















U medjuvremenu spremite sve sto vam treba za sos od pecuraka
4 kasika brasna
6 decilitara pavlake za kuvanje
4 dec mleka
1 do 2 kasika soje
soli
oko 250 grama sanpinjona

Pripremite oko 250 grama svezih sampinjona koje izrezete na reznjeve
Sampinjine stavite u dublju serpicu ( ja koristim od teflona ) Proprzite ih bez  masnoce
Pecurke ce pustiti svoju vodu koja ce posle kraceg vremena ispariti
Onda u to stavite pola glavice sitno iseckanog crnog luka na otprilike 50 do 70 grama putera( moze i 100) i zajedno sa sampinjonima proprzite par minuta
Kasikom pospite po tome brasno i zicom za mucenje mutiti da se nebi stvaorile grudvice Kao kad pravite bilo koji drugi krem za kolace ili  besamel sos. Zatim brzo posle toga ulijte mleko i ostavite da prokuva i sos pocne da se steze
Dodajte pavlaku za kuvanje Zatim dodajte  i malo soje otprilike 1 kasiku da sos postane kremasto braon boje ali i radi ukusa.
.Dodajte soli ako treba Ako ne koristite soju mozete dodati samo 1 kocku za supu ( moze pileca , juneca ili od povrca)
Te przene cuftice spustite u taj sos i neka krcka 2 do 3 minuta .Gotovo
Skuvati krompir ili krompir pire i jesti sa tim
Ja sam danas imala peceni krompir uz to i bilo je odlicno




Нема коментара:

Постави коментар