среда, 15. фебруар 2017.

Spanske cufte u paradajz sosu


Ovde sam ih na internetu pronasla pod imenom kao spanske cufte medjutim i nisu mozda bas spanske jer podsecaju na one nase kakve mi pravimo
Mi nismo ljubitelji cufti  i pljeskavica i vrlo retko ih pravim ali mogu da prodju jer je sos odlican.Ovog puta je meso bilo junece ......
Mada cufte sa pilecim mlevenim su vec neka druga prica jer njih malo vise volimo Ustvari piletina na razne nacine je favorit u nasoj kuci
 Neznam dali neko koristi vise od mene pilecih fileja na razne nacine?


 Smesu / meso za cufte napraviti nekoliko sati ranije i ostaviti u frizideru

 400 do 500 grama mlevenog mesa po vasoj zelji
1 jaje
½ dl prezli mozda i malo vise ocenite sami
1 decilitar mleka ili slatke pavlake
soli
bibera
sitno seckanog crnog luka pola glavice
I jos vam treba za  cufte

 2 kasike sitno seckanog persuna i malo belog  luka za smesu

A zatim kad ih izvucete iz frizidera dodajte beli luk i seckani persun i premesite i formirajte cufte velicine koje zelite
,
Cufte isprziti u tiganju na puteru ili ulju ali ne treba predugo jer ce se posle krckati u paradajz sosu jos nekpoliko minuta
.Dovoljno je samo da dobiju malo boju sa svih strana
Licno mislim da je mleveno meso mnogo ukusnije na puteru .Bude  socnije
Isprzene cuftice ostavite na stranu i napravite sos u koji cete ih spustati.




1 glavica crnog luka
1 mesnata crvena parika Moze i zuta
5 do 6 vecih pecurki / sampinjona
1 sargarepu isecenu na tanke listice Ja je secem tanko sa onom  "spravom " za ljuscenje krompira ili sa onim sto secete kackavalj...a mozete i nozem
400 do 500 grama pelata secenog  na krupnije a mozete ako vam je paradajz dosta zreo i sami da isecete
Malo belog luka
soli i bibera
ako volite ljuto mozete malo ljute papricice
Persun

Crni / lila luk ( ja koristim puno lila luk) isecite na vece reznjeve . pecutke isto  , crvenu mesnatu papriku ( ja sam imala i zelenu isto) sargarepa isecena na jako tanke  listice,  i proprzite sve to ali netreba previse.
U to dodati 1 konzervu paradajza pelata koji je isecen na krupnije  to je oko 400 grama a mozete i paradajz obican isecen na sitnije kockice
.To sve treba da kuva da uvri voda iz paradajza i povrce bude mekano i socno
.Dodajte belog luka ( ja ga obicno ispresujem  u presi za luk) i dodajte soli i bibera po ukusu

Na kraju dodati 2 kasike sirceta i kasicicu secera

.Ako volite ljuto dodajte dobro ljute papricice..

Cufte spustiti u sos i ostaviti da krcka jos par minuta,

 Dodajte seckani persun.

Ako imate plavog paradajza slobodno stavite neku kockicu ili kolut toga
 Plavi patlidzan daje jako lepi ukus,,,Ja ga kupujem isprzenog u tegli i stavljam ga cesto u jela gde koristim paradajz





Jesti sa  vrucom pogacom / lepinjom ili sa krompir pireom pa cak smo ih jeli i sa testeninom / spagetama












2 коментара:

  1. Da jeste Marina odlicno je Jednostavno i nemoze da se pogresi sigurna karta cak i za one koji poicinju da kuvaju i nemaju iskustva.Hvala na javljanju i drago mi je da si se javila Mnogo malo njih ostavlja komentare a i ja sam isto takva Pratim dosta blogova a retko se ssetim da pohvalim nekog,a ima toliko dobrih blogova recepta i lepih kolaca i jela Pozdrav i hvala ti!

    ОдговориИзбриши