уторак, 4. април 2017.

Palacinke punjene kremom







Ovo je nesto sto cim sam videla na slici resila sam odmah da probam.
Mislim da nije proslo ni 5 minuta a ja sam bila u kuhinji i vec mutila Prvo sam malo bila skepticna kako ce to imati ukus i dali ce biti puno kremasto i testasto . Navika svih ovih godina  je da jedm obicne  palacinke... a jedem uvelk sa medom ...i treba se usuditi stajati kraj sporeta peci i posle da ti se ne svidjaju ..Ali ako se ne drzite pravila da palacinke moraju biti po vasem standardu ovakve ili onakve ovo je idealno resenje  probati nesto novo.
.Nemorate praviti previse palacinki
.Dosta  je jedna po osobi jer je puna i kremasta  Muskarcima mozda 2 i kada presecete palacinku na pola dobijete dve
 Posto je puna krema / pudinga plus voce odozgo bas ta jedna bude dovoljna.
.Mogu se napraviti u toku dana i servirati kasnije u toku veceri.
Poenta je da se testo zamesi sa pudingom i malo brasna A  puni se puding kremom.
Recept sam nasla sasvim slucajno i blog se zove Milas Homemade.
To je jedna mlada i vrlo atraktivna i vredna mlada mama
 Hvala za jos jednu ideju kakao jesti palacinke
.Doduse ona na blogu ima dve varijante koje su jako dobre ali sam ja napravila i iskoristila te pudinge koje sam ja imala kod kuce pa nisu bas u originalu kao kod nje
Ja cu napisati sta sam ja koristila


Palacinke otprilike 9 komada napraviti ovako:

2 jaja
150 ml mleka
100 ml kisele vode
2 pudinga od vanile
2 kasike secera
4 kasika ulja
pola kasicice praska za pecivo
na vrh kasicice soli
5 do 6 kasika brasna da dobijete tu odgovarajucu konzistenciju za palacnke.

Sve sastojke umutiti kao za palacinke i ostaviti da odstoji dok ne spremite krem.


Krem:

300 ml mleka
300 ml slatke pavlake
2 pudinga od vanile
1 kesica vanil secera ili  burbon vanil secera
100 grama cokolade
U malo mleka razmutite obadva pudinga sa vanilinim secerom ili ako se odlucite da koristite burbon vanil secer
Ostatak mleka i slatku pavlaku zagrejte do vrenja pa u to dodajte razmuceni puding I kuvati dok se ne zgusne
Zatim skloniti sa ringle pa u to vruce dodati cokoladu i mesajte dok se ta cokolada ne otopi i sjedini sa pudingom , Na kraju umutite mikserom
.Pokrijte plasticnom folijom prozirnom i ostavite da se prohladi dok vi pravite palacinke

Od testa koje ste zamesili ispecite 8 do 10 palacinki ja sam dobila 9 jer mi je prva bila dosta debela.
Palacinke isprzite sa jedne strane malo vise a sa druge manje da bi pri uvijanju to gde je manje ispeceno doslo od gore i izgledalo lepo mada ja bas nisam uspela sa tim
 Kad se preliv stavi preko palacinki ne primeti se puno.
Uskoro cu praviti ponovo pa cu najverovatnije probati da ih uradim bolje.


Premazati palacinke sa tamnije strane ohladjenim  kremom pa urolati
Ako hocete lep izgled isecite krajeve palacinki( koje mozete odmah pojesti za probu ) pa ih presecite po sredini da od jedne dobijete dve radi lepseg izgleda pri serviranju.


Prelijte prelivom od sumskog voca koji mozete kupiti ili napravite sami

Preliv,

200 grama sumskog voca
kasicica vanil secera
3 kasike secera
 5 kasika vode
Sve sastojke stavite u serpicu i kuvajte nekih 5 minutai ostavite da se ohladi










Krem:




Ja sam samo malo plazme stavila preko krema za probu





Voce za preliv;







Uzivajte u ovim lepim prolecnim danima!

 Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар