четвртак, 21. мај 2015.

Pletenica hleb sa semenkama

Pre neki dan sam nasla neki zanimljiv hleb i naravno odmah sam imala zelju da isproobam.Danas sam imala vremena i uradila sam to ali po mom dobro proverenom receptu i sa semenkama koje sam imala u kuci.




Recept;
8-9 dec brasna ,
25 grama kvasca,
 4 dec vode,
 3 kasike maslinovog ulja,
2  kasike meda,
soli po potrebi koliko volite slano ili ne . Sa tim sastojcima zamesiti testo glatko ( mesiti duze kao za hleba) i ostaviti da nadodje 30 minuta.
 Kad testo nadodje onda ga podelite na 3 dela i svaki deo razvuci malo ( kao na slici) i posle ga urolati.
Kada urolate  sve tri duzine  nakvasite malo te duzine vodom ( ja sam onako malo rukom kvasila da bi se lakse semenke zalepile za njega)
U jednom plehu ili na radnoj povrsini spremite cime hocete da uvaljate hleba(ja  sam imala kod kuce susam , suncokret lan i kim) i te duzine koje ste ovlazili malo uvaljate u to . Svaku duzinu u druge semenke da bi izgledalo lepse.
 Posle toga napravite pletenicu od tih duzina i stavite na pleh  ili u formu( ja sam koristila forme ali ne mora).Sacekati 30 minuta da pletenica naraste  premazati samo margarinom ili ako hocete jajetom. Peci na 220 c  25-30   minuta.
 Ako pecete na plehu dosta je 25 do 30 minuta ali ako pecete u formi onda malo duzeda bi se bolje ispekao.






Radi boljeg efekta ( kad se hleba isece na kriske onda se vide razlicite boje unutra od semenki) bolje je imati tamnije semenke tipa braon i crne  ., kod mene se nije mnogo videlo jer su semenke bile svetle ali je bilo jako ukusno .






Нема коментара:

Постави коментар