понедељак, 4. мај 2015.

Pogacice sa sirom

Ovaj recept sam dobila prosle godine od drugarice  Ljilje i vec sam nekoliko puta pravila pogacice po tom receptu . Mogu se praviti sa cvarcima ili sa sirom. Ovog puta sam pravila sa sirom...


 Recept;
 250 ml  mleka
350 gr margarina sobne temperature,
  3 jaja,
 40 grama kvasca ,
 1 kasicica secera
 2 kasicice soli
,malo praska za pecivo
 brasna  izmedju 800 grama do 1 kg ( brasno dodavati postepeno i prema potrebi ne  sasuti sve od jednom) 200 grama sira ( unutra u testo)

Za premazivanje ;
oko 150 grama margarina za premazivanje
 oko 300  grama  sira
susam
 1 umuceno jaje za odozgo

 U mlako mleko  otopi kvasac i secer i ostavi 10 minuta da kvasac naraste . Margarin i jaja mutis  a zatim u to dodajes brasno ( ne sve od jednom) soli i prasak za pecivo . Onda dodas taj nadosli kvasac i dalje muteci i dodavajuci brasno . Testo treba da bude glatko i srednje mekano . Zatim u to dodas sir i jos malo lagano premesis. Zameseno testo ostaviti 30 minuta da naraste .
 Nadoslo testo razvuci i premazati  margarinom  i staviti sir ali samo na polovinu . Preklopiti testo i ostaviti da odmara 15 minuta.
 Preklopljeno testo razvuci polagano oklagijom pa ponoviti postupak  jos 2 puta .( Da budem iskrena nisam svaki put cekala da prodje 15 minuta)

 Razvuci koru lagano pritiskajuci testo oklagijom. Testo treba da bude otprilike  debljine prsta.
Mozete vaditi okrugle  pogacice a mogu biti i cetvrtaste ( ja sam se sad odlucila za ovu drugu varijanru da bi iskoristila svo testo bez odbacivanja ) ali ako hocete za goste i da budu perfektne onda mozete ih praviti okrugle ili im odseci krajeve i seci ih iste velicine .( ja sam ovog puta pravila za nas za veceru i nisam komplikovala puno)

 Isecene pogacice ostaviti da nadodju oko 30 minuta , premazati ih umucenim jajetom i posuti susamom ili kimom ( sta zelite)


 Peci na 250 stepeni nekih 30 minuta ( u zavisnosti od sporeta)




1 коментар: