петак, 29. јануар 2016.

Tinina cokoladna torta




Ovo je jedna od prvih torti koje sam pocela da pravim ..davno davno..To je neka cokoladna torta koja je malo izmenjena i pravi se prezlom umesto oraha jer moja deca su alergicna na orahe,,,. Moja cerka je obozava  i vrlo cesto sam je pravila posto je ona voli i zato je dobila ime Tinina cokoladna torta
.Zadnjih dve godine je nisam pravila jer je pala u zaborav medjutim cerka me podsetila i skoro me zamolila da je napravim zetu za rodjendan  Naravno zelja je bia ispunjena i bas smo se sladili 3 dana.
Jedina razlika je ovog puta bila sto nisam imala vremena da pecem 2  kore nego sam napravila jednu i isekla na pola .Malo je bila deblja jer mi je i forma bila samo 22 cm a ustvari treba da bude 26 cm ali je sve jedno ukusna.
Kore sam kvasila sokom od visanja ali vi mozete da koristite sta hocete a po ukusu moje cerke kaze da netreba nista dovoljan je fil.
Ovog puta nemam nesto mnogo slika posto sam bila u skripcu sa vremenom  i nisam se setila na vreme da slikam.....cudno.... ali istiito

Torta ili fil od torte obicno bude malo tamniji ali ja sam ovog puta koristila posnu cokoladu jer sam je imala kod kuce pa je malo svetliji fil ali je ukus isti.


 Potrebno je :

8 jaja
250 grama secera
100 grama prezli
3 kasika kakaoa
5 kasika brasna i kasicicu  praska za pecivo
Pecene i hladne kore mozete kvasiti necim a nemorate to je isto stvar ukusa ...

Umutiti jaja i secer penasto pa dodati prezle ,brasno i pecivo.Peci u formi 26 cm nekih 25 do 30 minuta na 200 stepeni.

Fil:

750 ml mleka
 300 grama secera
9 kasika gustina
200 grama neslanog putera
100 grama prah secera
250 grama otopljene cokolade
3 kasicice vanilinog secera

Razmutiti 9 kasika gustina sa malo mleka da nebude grudvica a ostatak mleka i secer  stavite u serpu  da prokuva i na tihoj vatri sasuti razmuceni gustin i od toga muteci pravite krem bez grudvica,
Ohladiti fil dobro ali ga morate cesto mesati dok se hladi da se nebi stegao previse i onda je tesko izraditi ga
Otopite cokoladu u jednoj cinijici u mikro sporetu
Umutite puter , prah secer i vanilin secer penasto pa u taj umuceni puter dodajte po malo hladnog krema muteci i na kraju dodajte otopljenu cokoladu.
Filovati kore unutra i odozgo filom. Ja sam se odlucila za najednostavniju varijantu filovanja  a to je samo zagrebati po filu viljuskom i napraviti jednostavne  " sare"
To je jako jednostavna i ukusna torta












Нема коментара:

Постави коментар