четвртак, 21. јануар 2016.

Pita sa slaninom i krompirom iz tiganja

Ovo je nesto za gurmane koji vole slaninicu / pancetu.Lagano se pravi i nije komplikovano samo sto treba dosta vremena u sporetu da se pece...Mozete ga napraviti kad se vratite sa posla i dok polako pijete kaficu i  zavrsite neke obaveze u kuci  to ce biti gotovo i imacete rucak kome cete dodati samo zelenu salatu jer to najvise odgovara  ..bar ja tako mislim
.Recept ili ideju za ovu pitu od slanine sam dobila od naseg druga Ivana....


































Pripremite tiganj koji  moze da ide u rernu otprilike 22 cm  Mozete staviti pek papir dole radi lakseg ciscenja tiganja.
.Zatim uzmite oko 450 grama pancete ili oko 33 reznja / kaisa pancete. i poslozite ih u krug po tiganju ali tako da preklapaju jedan drugi ali da vire iz tiganja ( kao na slici)
Isecite nekoliko krompira ( ja sam imala 6 manjih ) i poredjajte okolo po slanini slazuci  ih nalegnute jedan na drugi .Posolite i obiberite
Zatim uzmite dosta neznam koliko nisam merila sir ali treba da vam pokrije sav taj krompir da se nevidi  ali recimo 200 grama i sad preko toga oborite one trake slanine sto vire iz tiganja
Kada ste to uradili onda stavite jedan mali poklopac preko usredini da se slanina nebi savila
Slanina bi trebala da bude gusto poredjana da sir ne viri jer ce se sir zalepiti za poklopac zato je vazno da sve bude prekriveno slaninom lepo.
Tiganj stavite na pleh pa u rernu
Peci oko 1 sat i 45 minuta na 175 stepeni .
 To dugo pecenje je valjda zbog krompira da bi stigao da se ispece mada iskreno mislim da netreba toliko ali ja sam sve jedno drzala toliko dugo u rerni .
 Zavisi koliko slojeva krompira stavite verovatno ja sam imala samo jedan red slagane lagano jedne na druge ( vidi sliku)

Нема коментара:

Постави коментар