недеља, 10. јануар 2016.

Bozicni cipkasti/ heklani keksici


A evo i mojih Bozicnih keksica. I ja sam se igrala malo ....za prvi put nije lose ali ideja je dobra,,,ako imate vremena i zivaca.
Naravno posto nemam tako sitne male heklane stvarcice morala sam prvo da idem u nabavku u kupovinu istih.Kada sam ih pronasla onda sam morala da ih operem i osusim pa tek onda se dala na pravljenje kolaca....
.Samo jedan savet ako se budete odlucili da pravite cipkane kolace uzmite sto grublje heklane sustiklice sa debljim koncem jer onda ostaju sare.....ja sam kupila jednu tanku i jednu grublju i koristila samo tu od debljeg konca....E sad znam
Testo moxete praviti po zelji ako vec imate provereni recept za keksice  i mozete ih imati i braon ili u boji ili zute , Ja sam imala crvene boje jer sam htela crvene ali nije bilo dovoljno boje pa su ispale roze......
Mozete uraditi sa cimetom i onda ce biti braon cipkani keksici
Ovo je sad bilo za probu i naravno probacu da usavrsim gradivo ali sve jedno podelicu ovo moje iskustvo sa vama.








 Recept za keksice je uzet iz grupe Lepi Brka .

200 grama putera umutiti sa 150 grama kristal secera pa kada se umuti dodati jedno celo jaje muteci i jos jedan zumanac.U to postepeno dodavati oko 400 grama brasna, kasicicu praska za pecivo i 2 kasicice vanilin secera ( mozete dodati cimet ili 1 kasicicu mesavine za medenjake) a ja sam htela da isprobam sa bojom i dodala malo crvrne boje koju sam imala kod kuce.Mada mislim da ih boja vise steze,( sledeci put cu probati bez boje)Mozete dodati boju u prahu ja sam imala tecnu boju Zamesite glatko testo i .ostaviti nekih sat vremena u frizider da se testo odmori
Zatim rastanjiti testo na pobrasnjenoj radnoj povrsini nekih 3 mm i vaditi casom , modlom ili ovako kao ja prvo nasarati pa vaditi.
Peci na 200 stepeni 7 minuta.
Ja sam pri razvlacenju testa stavila sustiklu preko i jos jednom prosla oklagijom i tako su ostale sare i onda sekla casom i modlama .Masti na volju pa ako imate lepih predloga na ovu temu cipkanih kolaca pridruzite mi se .
Pozdrav!



























Нема коментара:

Постави коментар