субота, 9. јануар 2016.

Hleb sa ukusom paradajza



Evo jednog recepta koji sam pravila pre Nove godine  dva puta  i definitivno ce biti nesto sto cu praviti cesce  sa malim dodacima i izmenama, Za  sve one koji vole i usude se  da probaju nove vrste hleba
Nama se svideo    evo delim recept sa vama
.Recept je sa nekog Svedskog bloga koji ponekad isprobam ako mi se nesto svidja.
 Naravno ja sam  prvi put dodala malo suncekretovih semenki i koristila pasirani pelat ( posto sam to imala kod kuce) A drugi put sam pravila po receptu ....a vi isprobajte sami



Ovaj prvi je sa suncokretovim semenkama i  pasiranim paradajz pelatom

Ovaj drugi je bez semenki i ima sitno seckani paradajz pelat.....



Potrebno je;
1½ decilitara Grckog jogurta
1 dec vode
5 dec seckanog paradajza pelata
50 grama kvasca
3 kasika maslinovog ulja
2 kasicica soli
2 kasicice oregana ( ako volite baziliku//bosiljak) mozete staviti pola kasicice
10 do 12  dec brasna i od toga koliko je paradajz pelat tecan ( dali ima puno parcica paradajza ili je vise voden)
Svi sastojci treba da budu sobne temperature.

Izmrviti kvasac sa vodom i pomesati paradajz pelat sa jogutrom i vodom i oreganom pa dodati brasno
Brasno dodavati po potrebi prvi put mi je otislo 10 decilitara a drugi put 12 ( zavisi od brasna)Vi pocite sa 10 i nemorate vise ako vam ne treba,
.Izraditi glatko testo kao za hleba.
Ostaviti 40 minuta da nadolazi. Nadoslo testo podeli u dva dela i zavi veknice male ili mozete jednu vecu.
.Zaseci nozem veknicu i  ostaviti da odstoji 15 minuta
Premazati vodom pre pecenja .
Zagrejati rernu na 200 stepeni pa kad stavite hleba smanjite na 180 stepeni. Peci 40 minuta,
Ohladiti malo pre secenja.











Нема коментара:

Постави коментар