петак, 19. јун 2015.

Rupicasti puding kolac



Ovaj kolac sam skoro pronasla na nekom blogu   i jako mi se svidio izgled kolaca , pa sam naravno morala da ga isprobam. Efikasno i elegantno izgleda i ostavlja utisak da ima puno posla a uopste nije tako.
  Nije puno sladak jer se pravi pudingom i sami mozete da odredite koliko secera cete staviti.

Moja cerka voli puno slatko i komentar je bio da je moglo sladje ostali gosti sto ne vole puno slatko su bili zadovolhjni ...bilo kako bilo ostala su jos 4 paarceta kolaca  za sutra.

 U  prvobitnom receptu stoji da idu dva pudinga na litru mleka ja sam stavila 3 pudinga  na 1,3 litre Puding nisam pravila po uputstvu jer sam se plasila da puding ne bude redak .




Recept;
3 jaja,
 1 solja secera,
 1 solja toplog mleka
 1 solja ulja,
 1 ½ solja brasna
 2 kasike kakao,
 1 prasak za pecivo
 i jedan vanilin secer.

I za prelivanje
3 kesice pudinga skuvanog  u 1,3 litre mleka
 10 kasika secera
 i slag za odozgo( mozete sa ukusom jagode ili obican slag.)
Uutiti jaja i secer ( kao za svaki drugi kolac)  pa dodati mleko i ulje, brasno vanilin secer i prasak za pecivo i na kraju kako i promesati rucno ( kad stavite kakao)
 Smesu sasuti u podmazani pleh dimenzija 25x35 ( ja sam imala manji pleh i samim tim je kolac bio malo vislji a i stavila sam pek papir ) Kad sam ispekla kolac ja sam izbacila papir i vratila kolac nazad u isti pleh.
 Zagrejati rernu na 220 pa kad stavite kolac da se pece smanjite na 180 . Pecite 35 minuta.
 Ohladite kolac . Na pecenom ohladjenom kolacu izbusite rupice ( kao na slici) spravom za busenje paprika ili nekim drugim ostrim predmetom .Kruzice koje ste izvadili iz kolaca stavite u jednu cinijicu i izmrvite ( napravite mrvice od toga ja sam rucno uradila jer je bilo mekano i lepo se izmrvilo) .


Skuvajte 3 pudinga sa 10 kasika secera u 1,3 ml mleka

Napravite mrvice od kruzica....( ovde isto se vidi cime sam ja vadila kruzice)

 Vruc puding sipajte prvo u te rupice popunite ih i onda sav taj puding  saspite odozgo....




Mrvice koje ste napravili sipajte preko pudinga po malo i pravite koru od toga i lagano rukom  stisnite da se to zalepi za puding...

Preko toga stavite slag po ukusu ....
I voce koje zelite moze ribizle , jagode maline......





Нема коментара:

Постави коментар