недеља, 14. јун 2015.

Dekoracije za slavlja....

Doslo je leto i sve manje vremena provodimo u kuci , koristimo svaki trenutak  da provedemo napolju pa samim tim manje se razmislja o spremanju hrane i dekorisanju .Zato evo malo starih slika da posluze kao inspiracija za neke od praznika i slavlja koji ce doci.  Kad dodje jesen i zima vracamo se u kuhinju...a ujedno dok ste napolju u setnji mozda naletite na lepe i dekorativne motive salveta koje mozete kupiti i iskoristiti  kasnije ....a ujedno isplanirati kako cete imati na stolu na sledecem slavlju.
Verovatno ima jos neko ko je zainteresovan za to sem mene , ja sam uvek u potrazi za novim idejama i za kupovinom novih salveta ali i ideja kako ih saviti i napraviti ...Skoro da nemam mesta gde da ih drzim ..sve one koje su preostale ...ali sve jedno kupujem ...mada sve manje nalazim sta mi se svidja ..ili te sto ima u prodaji nedaju mi nikakvu sliku sta uraditi sa njima ili mi nedostaje ideja...nesto jeste.
  Dok ne smislim nesto novo evo malo starih slika...

Ovo je sa danasnjeg rucka (  imali smo goste)












Inspiracija u plavoj boji...






 Lila boja.....












 Roze....
 Crveno...














 Zeleno..



















 Crno / belo





Нема коментара:

Постави коментар