недеља, 14. јун 2015.

Dekoracije za slavlja....





Malo inspioracije nije na odmet ako se ja pitam Redovno sam u potrazi za novim idejama za neka nova slavlja i familijarne susrete

Verovatno ima jos neko ko je zainteresovan za to sem mene , ja sam uvek u potrazi za novim idejama i za kupovinom novih salveta ali i ideja kako ih saviti i napraviti ..
.Skoro da nemam mesta gde da ih drzim ..sve one koje su preostale ...ali sve jedno kupujem ...mada sve manje nalazim sta mi se svidja ..ili te sto ima u prodaji nedaju mi nikakvu sliku sta uraditi sa njima ili mi nedostaje ideja...nesto jeste.

Meni je mnogo vazno kako izgleda sto i kako je dekorisam nego od onog sta je ponudjeno za jelo na njemu
Sto se tice jela moze bilo sta  jer nisam mnogo probirljiva  Doduse ne jedem bas sve ali samim tim sto se domacica potrudila da svoje vreme utrosi zbog mene i ugosti me  ja sam zadovoljna
Volim da pohvalim i da pitam za recept uvek Medjutim mnogo njih ne primecuje kako sto izgleda mislim na  dekoracije ili bar ne komentarisu glasno Ima ih ali sve manje i redje Ali ne zalim se ja to radim zbog same sebe jer ja uzivam u tome i srecna sam kad sam postigla onajj efekat koji sam htela ( da niko ne kaze nista)
Sad u zadnje vreme nije bilo mnogo slavlja za goste zbog nase selidbe i zakasnjenja sa selidbom nego je bilo samo malo za nas ukucane
Do nekih novih proslava i dekorisanja evo malo sto starijih sto slika zadnjih par meseci
A ja vec uveliko razmisljam o bojama i dekoraciji stola za Uskrs


























Hrana servirana na dasci bez stolnjaka....














Proslogodisnje Uskrsnje dekoracije












 Jedna stara Bozicna
























Inspiracija u plavoj boji...









 Lila boja.....












 Roze....
 Crveno...














 Zeleno..



















 Crno / belo





Нема коментара:

Постави коментар