субота, 27. јун 2015.

Burek sa gotovim korama ( prazna pita)

Danas smo jeli burek iz domace proizvodnje za dorucak
.Moj recept dolazi od moje snaje Nine i imam ga vec godinma  .Nina ga je pravila jednom za nas kad smo bili na odmoru i svratili kod njih  i ja sam bila odusevljena a secam se njenog komentara da je to prazna pita i jeftina jer neide mnogo sastojaka cak ne idu ni jaja ali jako ukusna.
 Ja ne pravim kore sama za to vec su kupljene...





 Potrebno je ;

500 grama kora
, 400 grama sira,
 kisele vode
 i malo ulja

Sir izmrviti u jednoj ciniji , a u jednoj tepsiji  velicine 30 cm staviti 3 kore na dnu ali tako da kore vire preko tepsije ( da bi mogle kasnije da se preklope/ pokriju  odozgo  ) a  ostale kore koliko ih ima poredjaj na radnu povrsinu i na svakoj stavi po malo sira i zavijaj kao paketice ( kao na slici )  Te paketice poredjaj posle u tepsiji jedan pored drugog ( ali prvo idu one tri kore  pa paketici preko )









 Ovako izgleda kada se slozi, preko toga poprskati sa malo ulja i kosele vode . Preklopiti onim korama sto su virile preko tesije .

 Izbockati nozem i jos malo preliti vodom i uljem .Za vodu i ulje nemam tacno koliko ali  to zavisi koliko volite da vam bude suv/ mastan burek. , Ja sam otprilike recimo upotrebila 1½ decilitar ulja i 2 decilitra   vode.
 Peci na 220 stepeni nekih 25 minuta. ili dok vam ne izgleda zuta i pecena. Posle prcenja vruci burek sam opet prelila samo sa malo kisele vode.


 Ovo je slika od proslog puta.



Нема коментара:

Постави коментар