четвртак, 6. мај 2021.

Soda hleb/ pogaca

 

 




Ovo je definitivno pogaca koja me vezuje za detinjstvo 

Moja mama je ovu pogacu vrlo cesto pravila sa soda bikarbonom ili praskom za pecivo kad nije kupila hleba ili imala vremena da umesi hleba sa kvascem i da ceka proces

 Ovo bude gotove zajedno sa pecenjem i mesenjem nekih 45 minuta


Ovo je nesto sto je vrlo slicno samo sto je moja mama pripremala sa vodom  Ovo je nesto slicno samo jos bolje i mekanije a sprema se sa jogurtom ili kiselim mlekom

Recept je uzet sa instagram straniceTanja _recepti i pravljena mnogo puta Tamo na toj stranici mozete naci jako dobre recepte

 

 


 

 

 



 

 

 

 

 

 

Recept

500 grama brasna

400 ml jogurta ili kiselog mleka

1 kasicica sode bikarbone

2 kasicice soli 

1  kasika ulja

ako zelite mozete koristiti neke semenke , suncokreta od bundeve ili susam

Ja sam pravila i sa i bez i jednako je dobro

Testo se zamesi za par minuta i dobro je da ukljucite rernu na 200 stepeni pre nego da zamesite  da se rerna zagreje

Postupak

Staviti u ciniju brasno soli i sodu bikarbonu

Napraviti udubljenje po sredini i tu sipati jogurt i ulje i kasikom / varjacom izmesati koliko moze da se poveze  a zatim malo rukom doraditi u loptu  Ne mesiti klasicno jer nema potebe nego samo formirajte testo Testo je malo lepljivo 

Staviti pek papir na pleh ili tepsiju i prebacite lopticu na to

Rukom malo lagano pritisnite da bi formirali hlebcic

Pospite dosta brasna odozgo i zarezite nozem odgore kao na slici dole

Peci u zagrejanoj  rerni na 200 stepeni 30 minuta

Ja sam u pocetku pravila jednu pogacu a sad od tog testa napravim dva ili 4 komada manjih  

Odozgo pre pecena moze da se stave semenke a mozete i u nutra u testu a i ne mora





Нема коментара:

Постави коментар