петак, 28. мај 2021.

Socni kakao mafini

 

 


 

 

 

 Mafini su nesto sto skoro svi vole pogotovu deca

Doduse nije lako doci ili pogoditi dobar recept bas mafina  Neki budu suvi neki se mrve neki su gnjetavi i skoro pa uvek im nesto hvali

Ali sve zavisi i ko kakvu konsistenciju testa voli  Ja sam tip ko voli vise ove sto su "mokri" jer podsecaju na taj svedski mokri kolac / kladkaku Na primer moj muz je pitao da li su dovoljno peceni sto znaci da bi on mogao da jede i one suve mafine koje ja i ne pogledam

 Sto znaci da su ove dve vrste koje pravim vec nekoliko puta meni super

Ustvari ova dva zadnja recepta po kojima sam pravila  mi se dosta svidio i podelicu recept sa vama ako volite ovakve mafine

Jedni su sa bananom a ovi drugi sa kakaom 

Recept za mafine  uzet sa  Coolinarike a ganase sam  sama  dodala na njih i napisacu dole recept za njega isto






Potrebno za 12 mafina

85 grama brasna

40 grama kakao praha

150 grama secera

1kasicica vanil secera

½ kasicice praska za pecivo

½ kasicice sode bikarbone

50 ml ulja

100 ml skuvane crne kafe 

1 jaje

100 ml tecni jogurt






Sve suve sastojke sjediniti  ( brasno , prasak za pecivo  soda bikarbonu  i kakao) u to dodati secer i vanilin secer i promesati( bez mucenja samo kasikom)

U drugu cinijustavite jaje blago umuceno pa  sipajte ulje i jogurt ( sa kafom sacekajte jer ona  ide na kraju)

I sada sjedinite te   da se sjedini pa onda te mokre sastojke saspite u suve i mutite mikserom

u to dodati kafu i mutiti da se sve izjednaci

U kalupe za mafine stavite korpice ili ako imate silikonske forme onda jos bolje

Bude za 12 mafina 

Peci na 180 stepeni

20 minuta 


Ako hocete  da ih ukrasite kada se ohlade mozete koristiti slag ili neki cokoladni krem/ ganase ili cete ih jesti tako kakve jesu 

Ako se odlucite za ganase  fil preko ja ga pravim ovako

2 decilitara slatke pavlake

200 grama cokolade za mesenje

1 kasika putera sobne temperature







Cokoladu izlomiti na male kockice i stavite u jednu ciniju

U serpici staviti pavlaku i zagrejati Tu vrucu pavlaku sipajte preko cokolade i kasikom mesajte da se cokolada otopi Kada se cokolada istopi umutite malo stapnim mikserom minut i dodajte puter i opet umutite stapnim mikserom

Ostavite da odstoji na sobnoj temperaturi najmanje 1½ sat da se stegne

Staviti u dresir kesu taj ganase krem  i ukrasiti mafine

Нема коментара:

Постави коментар