среда, 1. јул 2020.

Mali hlebici



Evo jos jednog jako dobrog testa  koje je jako jednostavno napraviti
Jedini problem je sto morate duplu meru jer od jedne mere bude samo 12 a oni brzo nestanu
Posto sam pravila duplu meru svaki put ja sam zamesila dva puta ili dva testa Nisam duplirala odmah zbog lakseg mesenja testa
Testo mesiti jedno 10 minuta ako mesiyte u masini ako mesite rucno onda malo duze


Recept sam uzela sa jednog bloga ovde kod jedne gospodje koja je jako kreativna i ima lepe recepte Blog se zove Slatki tajni  Ja obicno napisem izvor recepta ili bar napisem da sam ga nasla na internetu ako nisam sigurna odakle
Ponekad samo uslikam tekst  recepta i posle dosta vremena kad odlucim da pravim ja ne znam odakle je uzet jer su samo slike teksta
Ideja za dekoraciju  cveca i sargarepe je sa  iste stranice

Pravljeno dosta davno i vec sam par puta pravila jer je testo savrseno Obicno napravim duplo i imam u zamrzivacu za sendvice kad treba
Ovo morate da isprobate i necete se pokajati  ako ste ljubitelji dobro umesenog hleba/ testa ovo je pun pogodak Kao pamuk  sto bi se reklo Mozete jesti samo hleb bez icega koliko je dobar Bitno je dugo mesiti






Recept za 12 komada


25 grama svezek kvasca
300 ml mlakog mleka
1 kasicica secera
1 kasicica soli
3 kasike putera sobne temperature ( u prvobitnom receptu nije stajalo da li treba da se otapa ili kako se stavlja puter) Stoga sam se ja odlucila da puter omeksam malo ili u mikrotalasnoj ili da se izvuce ranije van frizidera i tako polu mekan sam stavila
450 grama brasna

1 jaje za premazivanje
susam za odozgo
























Postupak pravljenja


Izmrviti kvasac u ciniju u kojoj cete mesiti i pomesati sa mlakim mlekom da se kvasac rastopi
U to dodati secer , brasno i soli i mesiti dosta dugo najmanje  nekih 10 minuta  da se dobije lepo mekano testo



Ostaviti da odstoji 45 minuta da testo naraste

Zatim na radnu povrsinu se testo malo premesi i podeli na 12 jednakih delova

Od svakog dela pravi se rolna ili valjak duzine nekih 12 cm ( slika dole)

Napravljeni valjak/ hlebici  ( rucno nista oklagijom) se stavlju  na pleh oblozen papirom za pecenje i ostavi se prekriveno da nadolazi 30 minuta

Ukljuciti rernu na 250 stepeni

Posle 30 minuta hlebice premazati umucenim jajetom i posuti susamom
Peci u zagrejanoj rerni od 8 do 12 minuta u zavisnosti od vase rerne Ako mislite da vam je previse potamnelo posle 8 minuta vi smanjite jacinu rerne na 225 i peci jos 4 minute

A mozete probati da ih pecete svih dvanaest minuta Kao sto rekoh puno zavisi od rerne

Hlebici se mogu zamrznuti i koristiti po potrebi

Prijatno!















































1 коментар:

  1. Kao i sve tvoje ovi mali hlebici prelepo izgledaju, u ukus ne sumnjam i za vikend će biti napravljeni... 👌🌺🌺🌺

    ОдговориИзбриши