четвртак, 30. јул 2020.

Djuvec od spanaca i pirinca


Odlicna kombinacija  brzo , ukusno i zdravo ....




Brzo za one dane kad ste u skripcu sa vremenom i ne znate sta cete da spremite
  Ukusno jer je stvarno spoj ovih namirnica pun pogodak a zdravo pa da spanac  , jaja , pirinac  i dodatak tome riba
Kompletni rucak

Mi  u familiji par puta mesecno jedemo ribu i to pretezno losos i tada smo okupljeni sa decom kod nas na rucku i uvek moram jos nesto da dodam uz ribu

Tako jednom  trazeci sta bih mogla da spremim pored przenog lososa ugledam slicicu ovog jela negde na netu i vidim ga u kombinaciji bas sa ribom

Moze se jesti samo tako kako jeste bez bilo cega drugog a moze kao prilog ribi ili nekog mesa
Pravila sam vec nekoliko puta i ukusno je cak i kad se ohladi ( bar meni)

























Sastojci za djuvecaru velicine otprilike 20 x30

  Ustvari zavisi koliko hocete da vam djuvec bude visok ili hocete da bude tanak














1 kg sitno iseckanog spanaca
 Ja sam koristila smrznuti bebi spanac sa malim listovima  Moze i svezi sitno isecen

 6 jaja   (   mozete staviti i 4 zavisi koliko puno hocete pirinca u svemu tome Probala sam i sa 4 a probala i sa 6 jaja)

2 kasike brasna
100 grama pirinca
2 glavice sitno seckanog crnog luka

soli

bibera

beli luk po ukusu ako volite ( ja beli luk ispresujem )

voda po potrebi i slatke pavlake ( to nisu velike kolicine ) Treba samo da prelije jelo koje treba da se zapece u rerni
nisam merila jer sam otprilike po osecaju stavila


Proprzite na ulju crni luk  i za to vreme iseckajte spanac i pomesajte ga sa brasnom  pa to spojite sa lukom

Kada spanac omeksa onda dodajte beli luk i zatim pirinac so i biber  pa to prziti jos malo u tiganju

Ukljucite rernu na 200

Forma velicine otprilike 20x30

Zatim tu  pripremljenu   formu / tepsiju ( pomastite je sa uljem) i kada se pirinac malo uprzio saspete to u tu tepsiju i  sipate vodu ili pomesano vodu i slatku pavlaku ili mleka otprilike da bude 2 prsta iznad spanaca i staviti da se zapece i voda ispari

  Kad voda sasvim uvri ( posle nekih 15 minuta da se pirinac omeksa) izvucite tepsiju iz rerne i napravite 4 do 6 udubljenja ( slika dole) pa u svako od tih udubljenja razbijte po jedno jaje , posolite  i vratite u rernu jos neki 5 minuta
Ustvari zavisi koliko hocete da jaja budu ispecena / tvrda ili rovita
































Sluzite sa kiselim pavlakom  ili jogurtom

Ovo sa tecnoscu pola vode pola slatke pavlake zavisi od vas sta cete da koristite
ja sam pravila nekoliko puta i samo sam prvi put stavila samo vodu
Zadnjih dva puta sam pojacala sa pavlakom i bilo je kremastijeg ukusa ali mora i vode da bi se pirinac skuvao / omeksao










Pirinac mozete isto skuvati posebno i procediti od vode a posebno izdinstati luk i spanac i zacine po zelji pa to sjediniti i staviti u tepsiju  napraviti udubljenja i razbiti jaja u ta udubljenja i i zapeci  u rerni

Mozete prvu verziju a moze i ovako  kakao vam je lakse ali u principu je slicno zavisi kako je kome lakse









Нема коментара:

Постави коментар