недеља, 7. јун 2020.

Pogacice od bundeve







Ovo je nesto sto je zaista dobro

Nisam neki  ljubitelj bundeve  ali ovo je nesto posebno

Ne volim  da je jedem  pecenu u rerni  jer mi ima neki specificni ukus na koji nikad nisam uspela da se naviknem Dok sam bila dete moji roditelji su imali obicaj da peku ponekad i jedu ja sam mozda samo jednom probala i nije mi se dopao ukus

Cak ni pitu bundevaru ne volim puno  ako nije ubacena neka aroma koja ublazi a i doda na ukusu kao na primer cimet

Medjutim pitu od bundeve  pocela sam da je pravim sama po receptu moje jetrve Vere gde ona izdinsta izrendanu bundevu sa secerom i cimetom i onda pravi pitu gde nisi siguran  da li su jabuke ili bundeva Sad to je stvar ukusa neko bas voli taj ukus bundeve i ne stavlja nista drugo

Pravim i gustu corbu od bundeve obicno preko zime jer moj muz voli ali i tu kiselom pavlakom i bundevinim semenkama ublazim ukus da bi ja mogla da jedem


Ovog puta sam od moje Vere dobila recept za pogacice i mogu vam reci da sam odusevljena sa ukusom jer bas je dozirano onako po mom ukusu sto se ukusa tice

Tesko se primecuje da je bundeva ako stavite bundevu po receptu A ako volite jaci ukus bundeve onda mozete dodati jos malo Toliko su dobre da  i sutra dan su mekane i socne






Recept

100 ml mleka
25 grama kvasca plus 1 kasicica secera
350 grama brasna
1 prasak za pecivo
50 ml ulja
1 kasicica soli
75 grama maslaca
150 grama skuvane ispasirane bundeve / pirea
 Mozete staviti kasiku dve bundevinih semenki

Premazati umucenim jajetom sa  kasikom mleka  i posuti susamom




Ja sam imala bundevu u zamrzivacu isecenu na kockice ( ovo sto vidite to je led na kockicama bundeve nije secer)

Skuvala sam kockice bundeve i procedila i viljuskom ispasirala dok je bilo vruce
U to sam stavila maslac sobne temperature i maslac se otopio u vec vrucu smesu

To je izgledalo ovako


Pripremljeno testo






Bundevu  isecite na kockice i skuvajte ( kuvanje ide brzo njoj ne treba puno) procedite i ispasirajte
Dok je pire od bundeve jos mlak ja u njega stavim 75 gr maslaca i on se otopi

U 100 ml mlakog mleka izmrviti 25 grama kvasca

Dodajte ulje i u to dodajte polako brasno  , soli i prasak za pecivo i semenke  bundeve

Brasno dodajte po malo meseci i mozda vam nece otici svih 350 grama

Najvaznije je da vam testo ne bude tvrdo ali ne i premekano i lepljivo Mozete prvo dodati 300 pa ako terba dodajte ostatak

 Nisam ga mesila dugo vrlo kratko sjedinila sve u glatko testo
Na pobrasnjenoj radnoj povrsini razvuci testo debljine 2cm i malom modlom ili casom vaditi pogacice

Na plehu oblozenom  pek papirom redjati pogacice

Ostaviti da odstoje 15 minuta a zatim premazati jajetom i staviti u vrucu rernu i peci oko 20 minuta na 200 stepeni




Pre neki dan sam ponovo pravila i to obavezno duplu meru i stavila u zamrzivac

Vrlo cesto  jedemo sa jogurtom ili pak umesto hleba uz neko kuvano jelo

Kad kupim bundevu obicno bude velika za samo nas dvoje i onda je isecem na kockice ( to uradi moj muz jer on to ima zivaca da odradi lepo i pedantno i sve kockice da budu iste ali tu se zavrsavaju njegova kulinarska umeca ) i stavim u zamrzivac za jos koji put



Нема коментара:

Постави коментар