уторак, 6. октобар 2015.

Vikend inspirisan bojama jeseni



Volim pocetak jeseni dok ima lepih boja i dok lisce ne opadne...
.Mi ovde jos uvek imamo pravo lepo jesenje vreme sa hladnim jutrima i vecerima ali bez kise sto znaci jako lepo za setnje i za uzivanje u svim carima jeseni od onih za oko do onih za culom ukusa.
Ja sam se naravno bavila i jednim i drugim ovog vikenda.
Jesen je tu sa svojim predivnim zlatno zutim , zutim, braon i  zelenim bojama pa sam i ja bila inspirisana tim bojama i posvetila ovaj vikend temi " jesen u mojoj kuhinji " Ovog puta se ne radi o spremanju zimnice sto obicno dolazi  u ovo vreme ja sam se upustila u malo manje poduhvate spremanje hrane i kolaca od pojedinih  plodova jeseni a naravno i necega sto imamo cele godine

 Na trpezi su se nasle neizbezne jesenje jabuke  , sljive  i naravno bundeva i gljive lisicarke sa svinjskim medaljonima u sosu . Losos u sosu od safrana sa pirincem i brokolijem i naravno supa....
Lep subotnji dan ciscene dvorista sredjivanje cveca, Druzenje sa decom ustvari je i nesto najlepse os svega pa je tako spojen lepi jesenji vikend sa ruckom kolacima i druzenje sa velikom i malom decom druzenje sa prijateljima...



 Deo lepe jesenje atmosfere...









 Sljive i sitne jesenje jabuke za kolace..


 Kolac od sljiva...

 Svedski kolac sa jabukama ( preliva se vanil kremom  ko voli sa tim da jede)



 Dvobojna pletenica zalivena serbetom ( punjena dzemom od kajsija)



  Malo sarene salate....
 Kafica uz pitu sa bundevom..





 Lisicarke...


 Poseta parku....





 Francuska pletenica jedna obicna a jedna sa orasima





  I naravno malo uzivanje uz Brie sir ...navece i casu dobrog vina...





 Recepte za ova tri kolaca cete uskoro dobiti....

Prijatnu novu tradnu nedelju vam zelim...

Нема коментара:

Постави коментар