среда, 14. октобар 2015.

Przenice sa nutelom



Przenice pravimo svi verovatno redovno kad nam ostane stari hleba ...Ali ove przenice su ipak posebne  pogotovu interesantne deci.
Ovo sam pronasla pre neki dan na jednom Svedskom blogu koji pratim  i bila odusevljena jer stalno sam u potrazi za necim sto mogu da pravim zajedno sa mojim unukom kad spava kod nas. Ovo je jedan od tih recepta koji ide lako a deca obozavaju da pomazu u kuhinji bar on. Lagano  a tako ukusno za dorucak...Naravno kad je dosao u goste odmah smo isprobali za dorucak....

Potrebno vam je 2 - 3 jaja
1 dec mleka
nekoliko kriski rezanog hleba
nutela
secer i cimet
ulje za przenje
Mozete koristiti neki kiselkasti dzem tipa kajsije ili pomoranze koji pase dobro sa  cimetom i secerom u kombinaciji...


Rezani hleba tipa tost hleba
Odseci stranice  ili koricu na hlebu




Oklagijom istanjiti dobro te kriskice hleba ( pazeci da se ne ostete)


Zatim ih namazati u mom slucaju Nutelom ( to je bio posao mog malog pomocnika u kuhinji i bio je zadovoljan)

Urolati posle tu kriskicu hleba i ponoviti sa svim kriskicama koliko  ih imate




Zagrejati ulje u jednoj serpici ili tiganju...

Umocite svaku u jaje i spustajte u vrelo ulje . Ne treba ih dugo peci samo da porumene  ( ja sam moje malo prepekla jer sam morala da pazim celo vreme sta moj mali pomocnok radi pa mi se omaklo)




Pripremite secer i cimet  i  vruce przenice uvaljajte u to







Mogu se jesti sa mlekom ili moze sa jogurtom u koji ste dodali malo vanile
Moze ko voli da im doda javorov sirup  ili med..
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар