субота, 4. јул 2015.

Piskota sa malinama

Lagana za pravljenje a lagano se i pojede jer ima voca u njoj....
 Ova sa slike je pravljena jednom prijatelju za njegov rodjendan
  Presek torte necu imati da postavim jer torta ide dalje nosi je na poslu da casti kolege.
 Recept ove torte sam dobila od komsinice Vesne iz Zeleznika  i bila sam odusevljena, pravi se brzo i jednostavno a ukus je fantastican.
 Samo je bitno napraviti je najmanje dan ranije ( posto  nicim ne kvasim piskote nego one omeksaju same )
Poenta je da nemoras imati neki recept sa odredjenom kolicinom  sastojaka jer je mozes napraviti koliko veliku i visoku hoces....





Ja sam za ovu tortu danas koristila;

500 grama slatke pavlake + 6 kasika secera u prahu,
600 grama malina ( ja sam imala 500 grama smznutih rmalina i koristila sam ostatak  borovnice )

otprilike 87 komada piskota ( ne znam koliko je bilo u paketima posto sam ih otvorila sve i stavila na tanjir a bacila sam omot tako da ne znam koliko je grama )

500 grama slaga(uvek koristim slag krem)
kisela voda za mucenje sa slagom
+  300 grama  slag kreme od vanile ili obicne bele po zelji ja sam to imala kod kuce i to koristila
 i rendane mlecne cokolade za odozgo.( otprilike 50 grama)

Postupak:

500 grama  slag kreme  ili slag penu ( moze sa  ukusom pavlake ili vanile moze i obican) umutiti sa kiselom vodom
Posebno u mutiti 500 grama slatkr pavlake sa 6 kasika secera u prahu

.Pripremite maline ( ali mora da budu smrznute)

Poredjati piskote na jednom posluzaoniku  i premazati tanko sa pavlakom  koju ste pomesali viljuskom sa prah secerom
Zatim poredjati maline po tome pa staviti slag lagano preko toga .
 Preko toga ide ponovo piskote  pa pavlaka , maline slag i na kraju ponovo piskote koje opet treba premazati ostatkom pavlake ...
 
Najbitnije od svega sto  tortu mozete napraviti veliku ili malu za manju tortu samo imati manje piskota( pola od ovoga sto sam ja imala) ostalo je sve isto
Bitno je da se napravi dan/ vece pre da piskote povuku i bitno je da maline budu smrznute kad ih stavljate 
Ne trebate umakati piskote predhodno u mleko jer one lepo pokuvuku i budu mekane sledeceg dana bez bilo kakvog extra umakanja u mleko
 
Tri reda piskota je sasvim dovoljno zbog lakseg secenja torte 
Jedino sto sam je ja ukrasila vrlo jednostavno jer je sve islo lagano a vi mozete dekorisati sa malo vise maste slagom ako imate vtemena i zelje





Koristila sam pleh cetvrtasti  ( iz Lidla)kome se skidaju stranice zbog toga sto je torta isla u goste  inace obicno slazem samo na posluzaonik






Zatim umutiti slag kremu opet sa kiselom vodom i izfilujete tortu. Odozgo sam odabrala da stavim rendanu cokoladu a moze i nesto drugo ako imate ideju. Meni je islo brzo bez dekoracije a maline slag i cokolada se odlicno uklapaju...
Ako ne pravite ovu velicinu torte onda ce vam biti verovatno dovoljno samo 500 grama slaga za celu tortu zajedno sa dekorisanjem..

Evo slike od preseka torte ranije u toku godine kad sam je pravila...



Presek nije bas naj sjajniji jer je nemoguce  drugacije zbog teksture piskota i malina izmedju ali je ukus odlican


Prijatno vam zelim


Нема коментара:

Постави коментар