уторак, 14. јул 2015.

Cupavci br 2

Evo jos jednog recepta od cupavaca ili kokos kockica  .. Napravila sam jos jednom cupavce u roku za nedelju dana ali ovog puta po Bojaninom receptu...tope se u ustima..
Ovog meseca sam isprobavala 4 vrste koha i sad 2 vrste cupavaca  ali toliko su dobri da ce biti uskoro opet ....





Recept;

4 jaja,
 12 kasika secera,
12 kasika ulja
12 kasika mleka
1 prasak za pecivo
i vanilinog secera
12 kasika brasna
Umutiti jaja i secer i vanilin secer penasto
 Smanjiti brzinu miksera i dodati mleko i ulje pa promesati malo to i na kraju smanjenom brzinom i dalje mutiti i dodavati brasno i prasak za pecivo
Ja sam dodala rendanu koricu od jednog veceg limuna ali to ne stoji u prvobitnom receptu to je stvar ukusa....

Umuceni kolac/ testo sasuti u pekpapirom oblozeni plehcic velicine  otprilike 20 x30
Peci na 180 stepeni nekih 20 minuta.
Ohladiti kolac i iseci na kockice oli vec kako hocete i umakati ih u  umak od cokolade a kasnije u kokos.

Umak od cokolade:

3,5 dec mleka, 4 kasika secera, 125 grama margarina, 180 grama cokolade.prokuvati i skloniti sa vatre i u to umakati kockice i valjati u kokos....

Prijatno!
Ja sam kolac ovog puta sekla drugacije da bi se videla razlika od predhodnog kad se uporedi,,,
 Ove dve slike su slike prvog i drugog puta pravljenja sa dva razlicita recepta...


Нема коментара:

Постави коментар