субота, 11. јул 2015.

Koh na 4 nacina

Koh je jednan od kolaca koji me vezuje za detinjstvo. Moja mama ga je vrlo cesto pravila i vrlo brzo bi se pojeo pa sam tako i ja nastavila sa tom tradicijom
 To je kolac za one koji vole mleko.a mnogo puta je napravljen i pojeden za veceru . Mnogo  godina  sam imala recept moje mame a onda sam ponekad pravila po receptu moje zaove pa poreceptu prijateljice Zorice pa sad po receptu prijateljice Mirjane.

Posto sam odlucila da isprobam opet sve 4 verzije znaci pravila sam koh 4 puta zadnjih nedelja na 4 razlicita nacina a isti rezultat " nestao " je brzinom svetlosti. Ovog puta cete dobiti slike i recepte svih 4 verzija a vi probajte sami sta vam odgovara a mozda bas imate neki od ovih recepta

. U principu su dosta slicni samo neko pravi samo sa grizom neko stavlja vise griza a  manje brasna a neko pola pola i neko preliva vrucim mlekom vruci koh a neko hladnim mlekom vruci koh. Zato sam isprobala sve verzije ...

.Mogu vam reci da se meni svidjaju sve verzije ...ustvari nikad ih nisam probala sve od jednom ali svaki put kad sam napravila neki od njih pojelo se i bili smo zadovoljni i za svaki smo rekli
 <uh sto je dobar<
Sad neznam dali mi nismo komplikovani ili su stvarno sve verzije dobre!  Ako se odlucite za neki od ovih recepata vi prosudite sami . Prijatno!








Prvi recept je po receptu Mirjane Posedel koji ide ovako:



 5 jaja
5  kasika secera,
 5 kasika brasna,
5 kasika griza,
 praska za pecivo

1½litra mleka
   5 kasika secera
1 kesica vanil secera
Mleko prokuvati ranije i ostaviti da se prohladi i preliti vruc kolac hladnim mlekom.
Mutiti jaja i secer penasto nekoliko minuta i kad je dobro umuceno onda dodate mesavinu brasna , griza i praska za pecivo ali kad dodate brasno i griz samo lagano sjedinite to sve kasikom / varjacom. Sve to sasuti u pouljen i brasnom posutoj tepsiji / formi od otprilike 33 x 23( moja forma je tolika a ako se odlucite za manju formu onda ce vam kolac biti deblji)











Recept br 2:

Drugi recept je recept iz mog detinjstva , recept moje mame;

8 jaja,
 8 kasika secera,
 6 kasika griza
i 2 kasike brasna
  praska za pecivo
1½ litre mleka
kesica vanil secera.
1½ litre mleka prokuvati sa malo vanil secera i 6 kasika secera.
Vruci koh preliti vrucim mlekom.Forma je 33x23
Mutiti jaja i secer skupa penasto pa kada umutite onda smanjite brzinu na mikseru na najmanje i dodajte brasno , griz i pecivo koje ste predhodno sjedinili.

Koh se preliva sa vrucim mlekom  ( skuvanim sa 6 kasike secera i kesicom vanil secera) Vruce na vruce.






Ovo je verzija br. 3 po receptu   Sare Mikic:

Potrebno je :
6 jaja ,
 6 kasika secera,
 mutiti zajedno kad je umuceno dodati
 12  kasika griza.
Umutiti penasto jaja i secer pa dodati na kraju 12 kasika griza. Peci u pomazanoj formi velicine 20 x 40 otprilike 25 minuta na temperaturi 200 stepeni.

1½ litre mleka skuvati sa 6 kasika mleka i vanilom . Preliti vruc koh sa vrucim mlekom.









Verzija pod brojem 4:

Po receptu moje zaove Jovanke;
Forma 30 x 20
.5 jaja
5 kasika secera,
1 kasika brasna i
4  kasika griza
Odvojeno muti samo belanac a zatim dodati zumanac + secer pa na kraju brasno i griz. Peci u podmazanopj formi.
Skuvati l litru mleka sa 5 kasika secera i jednom vanilom . Vruc koh preliti sa vrucim mlekom.





Bas sam sad ubrala cvet iz baste i  spremamo se da sedimo i uzivamo uz kaficu i koh dok se rucak krcka......



Нема коментара:

Постави коментар