уторак, 17. март 2015.

Pogacice/Mladencici


22 marta je praznik Mladenci.  Vec sam  u nekom ranijem epostu pisala o tome i tada se pravi 40 malih kolacica koji se zovu mladencici.   Pre toga sam htela da probam neki novi recept . Recept nije moj ali sam ga malo preradila to jest dodala neke sastojke i bila sam zadovoljna.
Recept : 600 grama brasna ( mislim da je dovoljno i 500 na tu kolicinu tecnosti),400  mlake vode 30 grama kvasca, 2-3 kasike secera, vrlo malo soli,koru od 2 limuna narendanu, 3 kasika ulja. Za  premazivanje:,mlevene orahe i biljnog margarina za premazivanje


Ton sto je dodato su mleveni orasi koji ne stoje u prvobitnom receptu...i malo vise kore od limuna radi ukusa ......
Podmesiti kvasac sa mlakom vodom ,secerom i malo brasna ,ostaviti da  nadodje.Kada kvasac nadodje zamesiti glatko testo sa ostatkom brasna i uljem.Ostaviti 30 minuta da naraste .Kada naraste razvuci tanku koru oklagijom premazati otopljenim margarinom i posuti mlevenim orasima, ostaviti ponovo10 minuta i uraditi  tako jos 2 puta.Zatim razvuci koru i vaditi casom male pogacicei cekatida narastu 25minuta.Peci na 200stepeni  20minuta. Vruce premazati medom ijesti a ukusne su i bez meda uz kafu ili caj.

Нема коментара:

Постави коментар