среда, 11. март 2015.

bavarske kifle

Ove kifle ili peciva gledala  sam  vec dugo i razmisljala da ih napravim. Plasila sam se kako ce biti i mozda puno obaveza a nikakav rezultat ......nisam se pokajala i uskoro cu ih praviti opet.
 NIsu teske za pravljenje kao sto sam mislila...

Recept  po kome sam ja pravila je ovakav;

 Testo;
1 kg brasna,
 5 dl vode,
 1 dl ulja,
 40 grama kvasca ,
soli
Od tih sastojaka zamesiti glatko testo  ostavi da nadodje 1 sat ( ja sam malo pouljina vanglicu gde je testo narastalo)

Voda u kojoj se kifle kuvaju;
1 litra vode ,
 4 kasike sodebikarbone,
 1 kasika soli
 Nadoslo testo podelim u dve lopte i njih uvaljam u valjak i secem nekoliko cm od toga testa( kao kad secete parce od rolata)





 Svako razvucem po malo oklagijom da bi mogla da ih formiram  u kiflice( vi mozete praviti i obliku pereca ili okrugle) Testo je mekano i glatko , svaku kiflu  zaseci nozem odozgo.

Dok to radite i formirate kifle stavite jednu serpu sa  1 litrom vode i 1 kasikom soli i 4 kasika sode bikarbone da prokljuca  i u to spustate vec napravljenje formirane kifle.
Kifle se kuvaju oko 1 minute .



Kiflice vadite posle i stavljate na pleh oblozen pek papirom ( kifle su dosta lepljive posle kuvanja) posuti ih susamom ,kimom ili suncokretom po vasoj zelji a moze bez icega isto. Peci na 200 stepeni 20 minuta.



Mnogo je jednostavnije napraviti nego sto zvuci pri citanju recepta....prijatno


Нема коментара:

Постави коментар