четвртак, 4. април 2019.

Langosi



Obozavam langose 
i kad imam priliku da ih jedem negde napolju gde ih prodaju ja se obicno pored sve ostale hrane odlucim za njih
Ovde u Malmeu svake godine preko leta negde pocetkom avgusta  ima u gradu festival hrane koji traje nedelju dana i zove se Malme festival
To su vam standovi u  centru grada i otvoreno je dugo u noc i pocinju negde vec oko 10 ujutru Tu ima  hrane iz raznih zemalja i uvek je guzva Ranijih godina smo redovno isli petkom navece prosetamo jedemo i druzimo se
Ja sam se uvek od svega sto postoji  tamo uvek bila za langose i neku kinesku hranu  i naravno pivo uz to ko voli

Onda sam pronalazila recepte i isprobavala i neznam bas da sam bila zadovoljna kao sto sam sa onim kupljenim
Ali pre neki dan sam prelistavala neke moje sveske koje sam bila zagubila pri selidbi i sad ih pronasla i pronadjem zapisano langosi
 Znam da je iz nekih novina zapisano Postoji  recept i sturo objasnjenje sta raditi dalje

Tako da sam ja ovo vise po receptu  napravila testo i mogu reci da su mere / razmere tecnosti i suvih sastojaka dosta dobre a da sam ostatak improvizovala





 Recept:

600 grama brasna
250 ml mlakog mleka
50 ml vode
25 grama  svezeg kvasca
2 kasicice soli
1 kasicica secera
2 kasike ulja







Postupak.

U mlakom mleku razmutiti kvasac kasicicu secera i kasiku brasna
Poklopiti iostaviti da odstoji 10 minuta

U vanglicu sipati polovinu brasna,pa dodati soli po ukusu i promesati
Sipati nadosao kvasac  2 kasike ulja i mlake vode pa postepeno dodavati preostalo brasno i mutiti varjacom dok moze a zatim nastaviti rucno
 Sve dok ne dobijete glatko testo Testo treba da bude mekano skoro pa lepljivo ali da se odvaja od vangle i ruku
Nekad  ne ode celo brasno ili treba vise Zavisi od brasna ali je mera otprilike tu
Zameseno testo  / loptu premazati sa malo ulja i pokriti strec folijom i krpom i ostaviti da nadodje
 Nekih 30 minuta 
Zatim to testo kada je nadoslo staviti na radnu povrsinu i kidati / seci  na koliko delova hocete
Ako hocete vece onda ce biti nekih  6 do 7 komada ako zelite manje ond a ce ih biti vise 
Zatim pri razvlacenju stavite ispod svake loptice / testa kap dva ulja i onda rukom / prstima bockajte / rastanjite testo do zeljene velicine ( slika dole) 
Kada ih razvucete onda ukljucite ringlu da se ulje u tiganju ugreje i spustati testo da se przi 
Ja sam przila ove vece po jednu u tiganju a manje su mogle po dve da stanu
Prziti po otprilike minut sa svake strane i nemojte da vam ulje bude prevruce jer brzo izgori
Kod mene sporet ima 9 nivoa toplote  a ja sam przila na sedmici po minut otprilike

    
                                             

                                                                                                                          







Mi nase langose jedemo na razlicite nacine u familiji
Cerka zet i ja ih jedemo sa kiselom pavlakom i lila lukom rendanim kackavaljem a muz sa medom a sin samo njih
Ako volite da jedete u slanoj verziji onda ovo sa kiselom pavlakom je odlicno
Koristim nekoliko kasika kisele pavlake  izpasirani beli luk , soli i sitno iseckani lila/ crni luk
To sve pomesati i napraviti sos i pomazati preko langosa i jesti i da odozgo rendani kackavalj ili nesto suhomesnato 
Po zelji


































Нема коментара:

Постави коментар