недеља, 14. април 2019.

Punjena lepinja












Recept za ove punjene lepinje sam uzela od gospodje Nikolinke Kasap

Doduse ona ih zove punjene pogace posto izadju dve vece
 Ja sam testo duplirala i od tog duplog testa napravila 6 komada i samim tim to vise nisu bile pogace vec manje lepinje
A i punila sam ih rendanim kackavaljem jer sam to imala kod kuce 

 Za bilo sta da se odlucite necete se pokajatii
Hvala gospodji Nikolinki za recept






Potreban materijal za dve vece ili 3 manje lepinje je 

400 grama brasna
4 kasika otopljenog margarina ili  maslaca
100 ml jogurta
prsohvat soli
10 grama suvog kvasca
160 ml tople vode
3 supene kasike ulja
1 kasicica secera


I plus otprilike oko 200 grama mocarele ili nekog drugog sira
Ja sam koristila kackavalj rendani
1 jaje ili zumanac od jajeta umucen sa malo mleka za premazivanje lepinja 


Od svih sastojaka zamesiti testo
Staviti brasna soli i secera u jednoj vanglici gde cete mesiti i onda dodajte na to kvasca i promesajte Stavite zatim otopljeni puter ijogurt i na kraju vodu Jja sam prvo sve to izmesala /izradila kasikom i onda prebacila na radnu povrsinu i dobro ga izmesila  rucno

Ostavite testo da se duplira nekih pola sata 40 minuta

Testo podelite na 3 do 4 manje loptice

Pre nego da pocnete sa razvlacenjem krugova ukljucite rernu na 200 stepeni

Razvucite oklagijom krug Na sredini kruga stavite punjenje / sir po zelji  a zatim rukom pokupite to testo ( vidite sliku dole ) i od njega napravite krug

Testo se pokuplja onako kao karnerici Sad taj kruzic koji ste napravili stavite na radnu povrsunu sa sastavljenim delom odozdo ( ako treba stavite malo brasna na radnu povrsinu )

Onda sada kada ste napravili krug oklagijom sada polako razvlacite  / tanjite testo pazeci da vam se ne pocepa  i sir ne izadje Ali testo je jako lepo i elasticno da nebi trebalo da se cepa

 Ne znam da li treba da odstoje pre pecenja  ne stoji u prvobitnom receptu ali ja sam ostavila 15 minuta  a i premazala ih zumancetom umucenim sa malo mleka

Stavite testo / lepinju na pripremljeni pleh sa pek papirom i stavite u zagrejanu rernu na 200 stepeni nekih 20 minuta
























Нема коментара:

Постави коментар