четвртак, 21. март 2019.

Mak keksici





Recept za ove keksice sam dobila od moje cerke Kristine Pronasla ih je negde na internetu na nekom americkom blogu i isprobala ih i meni se svideli i onda sam ih i ja pravila


Keksici su jako ukusni
Ja nisam bas ljubitelj maka ali sam njih jela i verovatno cu ih uskoro praviti
A ljubiteljI  maka bice odusevljeni
Mogu da stoje nekoliko dana ( ako ih ne pojedete pre toga)




Potrebno je

3½  decilitara brasna
2½  dec secer
½ kasicice sode bikarbone
½ kasicice praska za pecivo
soli vrlo malo 8 na vrh kasicice)
170 grama putera sobne temperature
2 jaja
izrendana kora od jednog limuna
2 kasike  soka od tog limuna
2 kasike mlevenog maka


Secer u prahu za posipanje





Umutiti penasto secer i puter u jednoj cinijici ( otprilike 1 do 2 minuta)
Dodaj jaja muti jos minut
Dodati koru od limuna i sok
Dodati suve sastojke i sada samo varjacom izmesati sve
Dodati mak
Opet varjacom sjedini sve sastojke
Onda to staviti ispod plasticne folije u frizider na sat vremena


Kada prodje sat vremena izvuci testo / smesu iz frizidera


Ukljucite rernu na 175 stepeni

Testo je dosta lepljivo i ne moze da se radi rukama zato je najbolje uzeti kasiku za sladoled i njome vaditi

Pripremiti pleh sa pek papirom i onda kasikom za sladoled spustati loptice ali sa dosta razmaka izmedju jer se rasire i budu velike
Najbolje je da stavite na plehu samo 2 reda po sirini eventualno  3 zbog nadolazenja istih





 

Peci tacno 10 minuta na 175 stepeni

 Oni budu dosta mekani  kad se ispeku  ali posle se stegnu malo
Samo morate biti blizu rrne i da pazite da vam ne pregore jer su dosta tanki

Kad ih izvadite iz rerne pospite secerom u prahu i ostavite da se hlade


Pozdrav



































Нема коментара:

Постави коментар