четвртак, 16. март 2017.

Mango torta



Ovo je jedna torta koju sam pravila Stefanu ( mom sinu )  za 27 rodjendan. Ustvari ovo je neka kombinacija koju sam sama iskombinovala od drugih torti
Mogu je nazvati Stefanova torta posto joj nije nasao zamerke........ Kora je napravljena od belanaca i kokosa a krem je vanilin krem u kombinaciji sa mangom.
Posto moj sin ne voli mnogo cokoladne torte ne voli kokos kremove ili puno kokosa u kolacima onda je vrlo tesko ugoditi mu  A alergican je na orahe  i lesnike  Pa sad kad izuzmemo sve to na sta je alergiocan i sta ne voli onda ne ostane mnogo izbora. Tako da pribegnem nekim eksperimentima ali to je isto rizik i   znak pitanja   dali  ce proci kod njega.
Medjutim ova kombinacija mu se jako svidela a i jos dvoje njih sto ne vole preslatke koace su je pohvalili.
Zato sam odlucila da je odmah upisem da nebi zaboravila kasnije koje kombinacije sam pravila i koliko materijala..Mozda moze da se stavi i neko drugo voce kao na primer anans ili neko drugo tropsko ali on voli mango pa sam se ja odlucila za to
 Torta nije mnogo visoka i nije nesto mozda od onih torti sto fasciniraju izgledom ali je jako ukusna a vi je mozete dekorisati po vasoj zelji.
Inace od kupljenih Svedskih torti ima 3 favorita koje mi ostli u kuci nevolimo mnogo.









   Kora za tortu je napravljena ovako;

6  belanaca
2½ dec secera
1½ dec brasna
1½ dec kokosa
1 kasicica praska za pecivo

I kasnije pre filovanja kora treba preliti sa mlekom
Za to treba 2 puta po 2 dec vruceg mleka jer se jedna kora deli na dva dela to jest na dve kore.





Ukljuciti rernu na 200 stepeni
Umuti belanca u jednoj ciniji u gusti sne  Dodavati po malo secera dok i dalje mutite da dobijete sne za puslicu tako cvrsto da kad okrenete da ne ispada iz cinije..Pomesajte brasno pecivo i kokos zajedno u jednu malu cinijicu
Sada bez miksera rucno kasikom mutiti i sjediniti te suve sastojke sa tim umucenim sneom.Morate polako da se sve izjednaci
Okruglu formu / tepsiju velicine 24 cm oblozite pek papirom.Ja koristim formu kojoj se skidaju stranice jer mi je lakse tako.
Smanjite temperaturu sporeta na 180 stepeni i stavite koru da se pece izmedju 12 do 15 minuta.Ostavite da se kora ohladi ali skinite pek papir sa kore,
Ohladjenu koru isecite   na pola da dobijete 2 kore Ja sam sekla nozem ali moze i koncem.

U medjuvremenu zavrsite fil koji ste poceli da pravite pre torte jer treba da se ohladi


 Krem za tortu je napravljen ovako

6,5 decilitara mleka
5 zumanaca
2 kese pudinga od vanile ili slatke pavlake
150 grama secera u prahu
3 kesice vanil secera
 150 grama neslanog putera
2 decilitara dobro umucene slatke pavlake

150 do 200 grama manga sitno iseckanog
 Ja sam koristila zamrznuti mango koji sam  odmrzla i sitno iseckala

Za odozgo narendati kombinacije bele i crne  cokolade
 A  sa strane oko torte sam stavila cokoladne stapice sa ukusom pomorandze Te stapice sam imala kod kuce posto ih uvek imam jer ih koristimo kad serviramo sladoled.

Od ukupne kolicine mleka odvojite 1,5 dec i razmutite  pudinge i umucena zumanca i vanil  secer u to .Ostatak mleka stavite da prokuva i   saspite u to mleko ovu umucenu smesu Kuvajte na laganoj vatri dok ne dobijete gusti krem.Ja obicno taj skuvani krem prebacim iz te serpe u kojoj sam kuvala u jednu ciniju da bi se lakse hladilo  Pokriti plasticnom folijom da se nebi stvorila korica preko kreme dok se hladi.
Umutite puter i secer u prahu  Kada se krem ohladio dodajte kasiku po kasiku fila  u taj umuceni maslac i umutite  sve to u glatku kremu. Kada dobijete ujednacenu kremu onda stavite u nju oko 2 dec umucene slatke pavlake Sad lagano kad stavite umucenu pavaku u krem samo lagano rucno izmesajte. Ne morate mutiti mikserom. 
 Podelilti  fil na dva dela i u jedan deo staviti  seckani mamgo a drugi  ostaviti bez .

Prvu koru stavite na tacnu i preloijte 1,5 dec vruceg mleka  Sacekati malo  da kora upije i povuce mleko pa staviti krem od manga,



Staviti drugu koru odozgo  i ostalih 1.5 dec vruceg mleka polako kasikom sipati ravnomerno pazeci da nebude previse i da ne curi ,Zatim staviti ostatak krema preko i sastrane .Ja sam ostavila tortu nekih sat vremena da povuce i onda narendala cokoladu odozgo i stavila cokoladne stapice okolo. Dekoraciju mozete napraviti kako hocete Mozete koristiti i mlevene orahe ako volite.......Jednostavno i osvezavajuce ....sa ukusom manga


:










Нема коментара:

Постави коментар