понедељак, 14. новембар 2016.

Pogaca u obliku kiflica

Vec dosta dugo se spremam da pravim ovu pogacu koju sam videla na nekoliko raznih blogova 
.Mozda nisu bas sve  iste po  izgledu ali su dosta slicne jer na nekim mestima je pogaca napravljena samo sa osam kifli a negde ima rolnica " krug"  u sredini .
 Ja sam pravila dva puta i oba puta drugacije..jer  kad sam pravila Slavski kolac onda sam zamesila vise testa i onda  stavila i malo izmedju svake kifle i nisam stavljala pavlaku izmedju nego samo premazivala puterom
Ideja i recept dolazi sa Minjinog bloga

Ova slika je obicna pogaca samo sa osam kifli.
  Dole u slikama i opisu recepta cete naci kakao se te kifle formiraju.




Ili ovako
 Napraviti kao Slavski kolac
.Nisam je mnogo dekorisala i " kitila" jer pogaca kao pogaca izgleda jako lepo pa sam samo oznacila malo odozgo da se vidi da je Slavski kolac.


 Kad  sam pravila kolac zamesila sam malo vise testa pa je bilo i za jedan krug u sredini a i izmedju svake kifle...
Vi mozete zamesiti po vasem nekom receptu sa kojim ste zadovoljni i samo oblikujte ovako
 Ovde za kolac je vise brasna i testa dabi bilo dovoljno da se popuni i sredina i  izmedju kifli da bi bilo bogatije





A evo postupka i recepta pogace premazane puterom i kiselom pavlakom:

Potrebno je:

2 jaja ( od toga stavite u testo jedno celo jaje i od jednog samo belanac ) Dok preostalim zumancetom premazete gotovu pogacu.
2 kasicice soli
1 kasicica secera
40 grama kvasca
250 ml mleka
 700 grama brasna
120 ml ulja

I za premazivanje pogace pre uvijanja:

100 grama kisele pavlake
100 grama putera

Za premazivanje odozgo sjedinite preostalo zumance i kasika mleka.
Odozgo pospite susamom.





U mlako mlako mleko dodajte kvasac kasicicu secera i kasiku brasna
.Ostavite 10 minuta da kvasac proradi.
Dodajte ulje zatim 2 umucena belanca  jedno zumance i so
Promesajte sve pa dodajte brasno malo po malo i zamesite testo.

Ostavite 30 minuta da naraste.

Zameseno testo koje je nadoslo podelite na 8 delova.
Svaku lopticu razvuci po malo otprilike velicine cd
Svaku razvucenu cd plocicu namazati prvo sa puterom pa staviti drugu pa nju namazati kiselom pavlakom pa sledecu odozgo sa puterom pa sa pavlakom i tako do kraja
Ali zadnju ne premazivati.
Dok podmazete tepsiju ostavite nekih 5 do 10 minuta da testo odmori.
Stavite jos malo brasna na radnu povrsinu odozdo i razvucite krug oklagijom velicine od oko 30 do 35 cm

Iseci to razvuceno testo opet na 8  trouglova. ( kao na slici dole)
Uvijati svaki deo u kiflu i redjati u tepsiju koju ste puterom podmazali ili ste stavili pek papir
Ostaviti da nadodje nekih 45 minuta do sat vremena Ja nisam mogla da cekam sat vremena pa je bilo samo 45 minuta.
Premazati zumancetom pomesanim sa kasikom mleka ali samo odozgo pogacu. Posuti susam preko.
Peci u predhodno zagrejanoj rerni
Prvih 5 minuuta pecete na 230 stepeni zatim jos 30 minuta na 200 stepeni





























Нема коментара:

Постави коментар