среда, 12. октобар 2016.

Uradi sama cvetnu pozadinu




Evo jos  jedne u nizu stvari koje mozemo sami da napravimo umesto sto kupujemoo...a ovakve stvari kostaju puno kad se naruce..
Ovih dana to jest 11 oktobra moja unuka Talia je napunila godinu dana,Posto je bio radni dan cerka i zet su odlucila da slave u subotu 15 kod nas u kuci posto ima vise mesta i sad smo u  pripremi oko toga
.Cerka i ja gledajuci malo ideje kako dekorisati napraviti  dekoracije pronasli smo nesto sto se zove cvetna pozadina.
Ta cvetna pozadina se pravi pretezno za vencanja i rodjendane .Proverila sam koliko kosta kvadratni metar te cvetne povrsine gde oni dolaze i postavljaju  ....
Posto je bilo neizvodljivo to sam proveravala dole ( ovde nisam ) i morala bi ja to da uzimam i da nosim ranije i bilo je komplikovano A plius ja nisam bila sigurna ni sta hocu .
Tako dok smo bili dole na odmoruna Srebrnom jezeru i jednog dana je padala kisa nismo mogli da se kupamo i mi odlucimo da odemo do Velike ghradiske na kolace .....i naravno tu je bila neizbezna kineska prodavnica gde sam ja ugledala ove cvetice.....
Naravno i videla potencijal u njima da mogu od njih da napravim cvetnu povrsinu malo jeftiniju a i na moj nacin
Naravno da sam kupila sve roze cvetice koliko ih je bilo u svih 4 kineskih prodavnica ...da je bilo vise uzela bi vise...ali za sada je dovoljno taman za jednu veliku jedinicu.A sledece godine ce mozda moci neka dvojka od toga ili cu kombinirati sa drugim cveticima naprimer belim.....



Onda kad samo se vratili lrenuli smo u potraznju za velikim i debelim stiroporom/ frigolitom da bi mogli da napravimo jedinicu od njega.
Cak nismo morali ni da ga kupimo cerka ga je imala u podrumu ...odlicno

A onda se dala na punjenje
Vrlo jednostavno
Isecete koju formu hocete ili cifru i onda nabockate fino te ruzice  ravnomerno u to ...
Nista komplikovano samo malo ideja koje mozete kupiti besplatno negde na internetu i napraviti sami
50 x16 je velicina jedinice


Ruzica ima u raznim bojama i kostaju 50 dinara jedan taj mali buketic  a ja sam kupila 30 buketica i ako se pazljivo upotebljavaju i skidaju , cuvaju u kutiji mogu se koristiti za jos koji  put na nekom drugom broju za novi rodjendan ....a mozete imati kao dekoraciju za slova sa imenom dece na zidu zalepljena ruzicama preko...
Ideja je dosta ja sam vam samo dala predlog da ako covek voli lepe stvari nemora sve kupiti  vec spremljeno i plus kosta naravno mnogo vise.....Naravno ako vam se svidja ideja mozete probati  sa necim manjim.
Naravno ako imate neku svoju ideju onda je vi mozete podeliti sa nama bar sa onima koji citaju moj blog i ako ostavite komentar sa nekom idejom moze neko isprobati a mogu i ja pa onda zahvaliti tvorcu ideje.
Pa zar nije lepo da covek moze svasta nesto da pronadje na blogovima ...naravno ako je zena zainteresovana  za takve stvari







 Zao mi je sto mi slike nisu malo bolje i nemam bas sve od pocetka ali nisam se setila na vreme da slikam a i kad sam slikala uvek sam bila negde u zurbi  pa i nisu nesto najbolje ali ideja kao ideja je razumljia i netreba mnogo objasnjenja.

 Kasnije sledece nedelje ce biti malo slika kao ideje za dekoracije pa ce mozda biti boljih slika










 Ova slova sa imenom Talia su kupljena bela i ja ih svake godine lepo ofarbam u drugu boju  u koju se odlucimo da imamao temu Inace ta slova koristim i za unukov rodjendam jer  boja moze da se menja samo treba ideja i vremena


E ova  jedinica i ime Talia dole je naruceno  i onda smo mi to same lepo dekorisale kako smo mislile da moze da se uradi u kucnoj verziji Naruceno je vec sam pisala preko interneta odozdo iz Srbije oni se zovu Slova od stiropora




Ova slova su isto kupljena bela i onda ih farbam u kojoj boji hocu  Imam obadva imena i Zackarias i Taila





Нема коментара:

Постави коментар