среда, 19. октобар 2016.

Hrskava pita sa kornfleksom

Slican recept ovom dole sam bila pronasla u grupi Lepi Brka Gastronomad a poslala ga je Goca Lazarevic i meni se ucinio jako interesantnim. Ja  sam tip koji voli da isprobava nove recepte pa tako mi se i ovo ucinilo interesantnim...medjutim kad sam ja imala vremena i odlucila da ga napravim recept je nestao iz grupe,Posto sam sve spremila jer sam znala sta otprilike ide i ukljucila rernu krenula u potragu a recepta nema  Poslala sam pitanje u grupi jer sam znala gde sam ga videla.
 Medjutim nisam mogla da cekam na odgovor nego sam krenula u potragu na nekim drugim sajtovima i pronasla sam nesto dosta slicno  i samo malo izmenila i stavila prasak za pecivo i duplirala
To mozda nije klasicna pita ili burek koji se ocekuje ali je dobra varijanta za one koji vole da isprobaju nesto novo A  onda kad sam ja napravila stigao je odgovor iz Brkine grupe Goca Lazarevic se javila i poslala nazad recept,,,,
.Ja sam uvek za novine u kuhinji i neke stvari koje su dobre ostanu i prave se posle godinama i  dobra alternativa za brzi dorucak deci ili cak za veceru kad dodju iznenadni gosti. Dok se to pece stignete da popricate i popijete kafu a onda pita od kornfleksa dodje odlicno mozda uz jogurt a bogami i uz pivo...

E sad necu vas vise daviti ovo je bilo samo " dugacko" objasnjenje kako sam dosla do recepta a sada cu ga podeliti sa vama a vi sami odlucite dali je pita ili ne ili je nesto trece U svakom slucaju bilo sta da je jako je ukusno i dobro je doslo u mojoj kuhinji




Slike nisu bas najbolje i nema ih dosta jer sam pravila za veceru dan pre slavlja unukinog rodjendana i nisam imala mnogo vremena da slikam i razmisljam o tome  ali  vrlo je jednostavno napraviti

Ovo je taj recept po kome sam ja pravila Doduse sve je bilo pola a ja sam duplirala i ovo je recept koji je dupliran

 500  grama sira
3 dec kisele pavlake
4 jaja
kasicica praska za pecivo
250 do 300 grama kornfleksa
malo soli jer kornfleks zna da bude sladunjav malo






 Pavlaku i sir pomesati ( sir izmrviti rukom ili viljuskom sitno) posoliti i dodati umucena jaja Dodatu u tu smesu kornfleks celi ne mleveni. Nemorate svu meru od jednom kornfleksa da stavite nego dodajte tako po malo da bi ga laganije povezala  i blago pomesati da se sve sjedini Ako je vodeno slobodno dodajte jos malo konfleksa


 Smesu sa tim sipati u tepsiju ili formu velicine 26 cm na pek papiru ili samo podmazete pleh
Peci na 200 stepeni izmedju 30 do 40 minuta.




To bi bilo sve sacekati nekoliko minuta da se prohladi i seci na kocke ili vec kako volite.Mi smo pojeli odmah  dok je bilo toplo tako da neznam kakav je ukus kad je hladno 





A kada sam ja napravila pitu od kornflrksa stigao je recept i od Goce Lazarevic po kome cu praviti sad za vikend
Recept glasi ovako;
500 grama svezeg sira
1 casavrstog jogurta ili pavlake
malo soli 2 jaja
1 belance
180 grama kornfleksa
Princip pravljenja je slican  samo bez praska za pecivo
Jvala Goci Lazarevic za recept

Нема коментара:

Постави коментар