субота, 8. октобар 2016.

Jabuke ispod pokrivaca



Danas sam pravila jos jedan u nizu kolac sa jabukama...sad je njihovo vreme ima ih svuda oko nas i treba ih iskoristiti .Dosta podseca na ostale kolace sa jabukama ali sve jedno drugaciji.Recept sam nasla u nekim svedskim novinama i vec dugo se spremam da ga isprobam
 Ja sam ga napravila u okrugloj formi kao tortu i dala mu novo ime.Posto je prevod sa svedskog i ne funcionise originalni prevod zvuci glupo a kolac od jabuke nije interesantno stoga ce se zvati " jabuke ispod pokrivaca"A to zato sto se u stvari pece obican koac od jabuka pa se onda umute belanca i saspe se odozgo i opet zapece ustvari preko koaca ide mareng/ puslica / sne. Meni je to bas odgovarajuce ime...



Vec sam pravila dva puta jedan za nas jedan sam ponela na posao da podelim sa kolegama medjutim taj sam bas prepekla .Posto se dva puta pece mora se biti jako pazlljivo sa duzinom pecenja ....

Nije izgoreo ali je bio na granici i onda budu krajevi suvi...










Materijal za otprilike 12 parceta  kolaca;

150 grama putera
1 jaje
2 zumanca
1½ dl secera
2½ dl brasna
1 kasicica praska za pecivo4 do 5 jabuka


Sne ili pokrivac;
2 belanca
1 dec secera

175 stepeni
forma kojoj se skidaju stranice velicine 24 cm

Ja sam prvo oljustila i isekla jabuke .posecerila ih sa kasikom secera( mozete staviti cimeta ili secera sa ukusom ruma)
Otopite margarin u serpici ili u mikrotalasnoj
Umutite 1 jaje i dva zumanca sa 1½ dec secera penasto
Pomesati suve sastojke i sasuti naizmenicno sa otopljenim puterom
Saspi testo u podmazanoj formi velicine 24 cm. Ubosti jabuke u to testo.






Ako imate mozete staviti listice badema odozgo ( moze i kokos a m oze i bez toga)





Peci u donjem delu sporeta 20 minuta.
Dok se kolac pece vi umutite drugi deo koji ide preko
Puslica / pokrivac:
Umutiti belanca u cvrst sne i dodajte po malo secera muteci i dalje dok ne dobijete sne koji je cvrst( kad okrenete na dole  da ne ispada iz cinije )
Kada prodje 20 minuta izvucite kolac i saspite ili stavite odozgo taj sne ravnomerno ( kao na slici dole)
Vratite nazad u rernu i pecite jos 15 minuta.










2 коментара:

  1. super ime za super kolač - mnogo mi se sviđa. Zapamtiću recept, pa javljam kako mi je ispalo kad ga budem napravila.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno , ucinilo mi se interesantnim jer stvarno dokse pece sa tim sneom odozgo bas izgleda ako neki pokrivac.Nadam se da ces biti zadovoljna kad ga budes pravila.Pozdrav

    ОдговориИзбриши