уторак, 10. мај 2016.

Brzi Gonzales




Ideju za ovaj kolac sam davno dobila od fb prijateljice  Mirjane Posedeal ali nikako da ga  napravim .I kad sam odlucila da ga  pravim ja nenadjoh recept od nje nego posto mi se zurilo ja nadjoh neki drugi na intenetu i napravih po njemu.Kolac je jako ukusan i moja cerka ga skoro pojela sama  sto znaci da cu ga praviti cesce jer im se svidja....

U svakom slucaju recept sam kasnije dobila ponovo od Mirjane i sledeci put cu probati po njemu .Ovaj kolac je dobar  i jako ukusan i podseca na kokos kocke alii takozvane  cupavce
 Ovde se samo preliva i ne valja se u kokos.Jedino sto cu izmeniti sledeci put je kakao nisam mnogo za preliv od kakaoa radje koristim cokoladu ili pola pola 1 kasika kakaoa i 50 grama cokolade ili celih 100 grama cokolade ( to je zato sto mi je kako gorak a cokolada slatka bar po mom ukusu ...a ukusi su razliciti)


 Ovaqj  je recept uzet negde sa interneta.
Potrebno je:


4 jaja
10 kasika secera
50 ml ulja
1 prasak za pecivo
15 kasika brasna
50 ml mleka

Umutiti jaja i secer penasto da pobeli pa  dodati ulje, mleko i prasak za pecivo i brasno .
 Sipati u podmazan ili pek papirom oblozenom plehu  dimenzije 20 x 30 i peci na 180 stepeni 20 minuta.


Ja sam kolac pekla na pek papiru pa kad je bio pecen izvadila ga iz forme izbacila pek papir i vtratila nazad bez pek papira i isekla na kockice ......i zatim prelila sa sirupom.
za preliv ;

10 kasika secera
15 kasika vode
2 kesice vanil secera
125 grama margarina
2 kasike kakao
100 grama cokolade
Skuvati sirup od svih sastojaka Kuvati nekoliko minuta i kada se kolac ispece koji odmah posle pecenja isecete na kocke zeljene velicine
 .Iseceni vruci kolac (koji je i dalje u plehu) prelijte vrucim sirupom polako odozgo i izmedju kolaca tako da upije sav preliv.


Ja sam ovaj kolac pravila po receptu gore.I slike su od recepta gore.

  Ovaj RECEPT  sto cu dole napisati je provereni recept Mirjane Posedel pa posto imam sada obadva recepta onda ih pisem i jedan i drugi  ( po ovome  dole nisam probala ali uskoro)

3 jaja
12 kasika secera
12 kasika mleka
12 kasika ulja
15 kasika brasna i
 jedan prasak za pecivo
Umutiti jaja i secer penasto  pa dodati  ulje, mleko , brasno i pecivo.Sasuti u podmazan pleh velicine 20 x30  i peci na 180 stepeni 20 minuta.

Sirup
sirup se skuva ranije i treba da bude hladan na vruci kolac
20 kasika secera
20 kasika vode
 100 grama cokolade
 125 grama putera
 
skuvati sirum malo ranije i prohladiti i kasnije preliti vruci kolac sa tim hladnim secerom.
















Нема коментара:

Постави коментар