уторак, 5. април 2022.

Ajvar hleba

                     




 Danas vam pisem recept za hleba sa ajvarom  

Pre neki dan sam poslala recept za  Kis sa ajvarom pa nasavila u tom smeru evo sada i hleba na  temu Ajvar

Ovde na blogu ima kiflice sa ajvarom( posne)

Kis sa ajvarom

Proice sa ajvarom 

uskoro kotlete u sosu od ajvara


Ovaj hleba  se mesi vodom i biljnim margarinom sto znaci moze se reci da je postan

Ponekad ostane neka  tegla  ajvara koji  se ne pojede pa je dobro iskoristiti ga

Ja retko pravim ajvar ovde jer je komplikovano i paprika je preskupa jer se donosi iz drugih delova Evrope i kosta puno

Ali zato kad idemo automobilom dole obicno kupimo desetak petnaest tegli koje narucimo i platimo da nam naprave i ponesemo sa sobom 

Verujte ja to vise pojedem sama u toku godine , mazem na hleba , jedem ga uz i sa svacim tako da mi nikad ne ostane

 Cesto  kupujemo ovde i desi se da mi se ne svidja kozinstencija i ukus i ne mogu da ga jedem tako na taj nacin e onda ga utrosim u kifle ili hleba

Mom muzu nikad nije bilo jasno sto sam ja toliko zaludjena sa ajvarom i kako mogu da jedem samo ajvar dok on skoro pa  i ne proba , ali on ne dolazi iz mog kraja gde je paprika i proizvodi od nje zakon 

Recept za ovaj hleba ustvari je recept za kifle sa ajvarom koji vec imam nekoliko godina na blogu a uzet je od Minjina kuhinjica 

 

 


 

 

Desilo se jednom da sam zamesila kiflice a nisam imala vremena dovoljno  da ih secem i pravim i ja odlucim da od te smese napravim veknu hleba i bilo je odlicno i sad ponekad preko zime pravim takav hleba i jedem za dorucak samo sa puterom i soljom jogurta

Doduse hleba nije  veliki i mozete zamesiti odmah dve vekne kad vec ukljucijete sporet 

Ja tako uradim

 


 Obicno pravim dva testa i pecem dva hleba od jednom

 



Ide brze nego kiflice 

Post sa receptom za kiflice vec postoji na blogu a sad pisem i za hleba

 

 Ovaj hleba ostane mekan i drugog dana Naravno ako ostane nesto od njega

Moj muz nije ljubitelj ajvara a cerka i sin vole  ali kifle i hleba  jedemo svi

Za 1 veknu  hleba potrebno vam je

 Forma za hleba  u kojoj cete peci tu ili te  vekne ali moze i na obicnom plehu od sporeta

 

300 do 350 grama brasna

130 ml mlake vode

 20 grama kvasca

2 kasicice soli

½ kasicice secera


40 ml ulja

120 grama ajvara

 i jos

80 grama hladnoh margarina (  koji cete izrendati ili staviti odozgo preko hleba pre pecenja )

Mozete koristiti koji ajvar hocete ali ja sam koristila onaj sa krupnijim  parcicima paprike u njemu i ostavilo je bolji efekat u izgledu







Postupak



U posudu za mesenje stavite kvasac secer , kasiku brasna  i toplu / mlaku vodu i ostavite da nadodje nekih desetak minuta.


U medjuvremenu izmerite i pripremite sve ostale sastojke Ja obicno sve pripremim u male cinijice i stavim na radnu povrsinu
U nadosao kvasac  dodati ulje i ajvar pomesajte sa varjacom pa dodajte brasna mesajuci varjacom sve dok moze .


Kad ne bude moglo vise onda radite rucno na radnoj povrsini dodavajuci brasno po potrebi.
Vratite u ciniju pokrite krpom  i ostavite  da naraste nekih 30 do 40   minuta

Naraslo testo stavite na radnu povrsinu

Pripremite pleh ili formu  i oblozite pek papirom a rernu ukljucite na 200 stepeni

Razvucite testo u pravougaonik i zavijte  kao rolat  Ostaviti da odstoji nekih 30 do 40  minuta  i preko toga stavite  parcice margarina ili ga izrendajte  Hladan margarin

Peci u zagrejanoj rerni  25 minuta  na 200 stepeni  Morate sacekati da se dobro ohladi pre nego da ga secete ako zelite da vam izgleda lepo inace hleba je jako mekan pa moze da se deformise pri secenjiu dok je vruc





Prijatno!









Нема коментара:

Постави коментар