уторак, 13. август 2019.

Hleba sa cokoladom



Ovo je recept za italijanski cokoladni hleba
Recept je pronadjen na Coolinarici
Interesantni hleba sa kockicama cokolade koji mozete jesti samo sa puterom uz caj a mozete ga probati sa nekom marmeladom kao na primer od borovnice ili maline i kupine Cokolada se lepo uklapa sa tim kiselkastim dzemom
Mozda mogu da se stave i jezgra od oraha prepolovljena Ja nisam probala jer nesmem da koristim zbog alergija u familiji  ali ako neko ima zelju i voli orahe u hlebu verujem da bi bilo odlicno sa
cokoladom

Prednost ovog cokoladnog hleba je sto ga mozete zamesiti navece pre spavanja pokriti i ostaviti do jutra Najmanje 6 sati A mozete ga zamesiti u toku dana pa ga peci navece

I plus da ne bude zabune kad se hleba zamesi ne stavljaju se parcici cokolade odmah nego kad se premesi posle prvog nadolazenja se puni cokoladom

U receptu je kolicina brasna bila manja  tako da sam ja duplirala i vama dajem recept kolicine sastojaka  onako kako sam ja pravila








6 dec vode
40 grama kvasca
2 kasicice secera
5 kasicice brasna
1kg   brasna
7  kasika kakao
2  kesica vanil secera
8  kasika meda


 plus 200 grama cokolade za kuvanje ili sa sto vecim procentom kakaoa ( Cokolada se ne stavlja odmah nego kasnije

Mozete za prvi put prepoloviti sastojke i napraviti od polovine Tako je bilo u prvobitnom receptu bilo je pola od onoga sto sam ja stavila ali ja sam duplirala sastojke i dobila 4 hleba






Sjediniti mlaku vodu , kvasac,secer i 5 kasicice brasna
Pustiti da kvasac nadodje

Ja sam ostavila nekih 10 minuta
Pomesati brasno , kakao vanil secer dodati nadosao kvasac i dodati med
zamesite testo
 Testo je malo tvrdje
   Ako je premalo tecnosti ( zavisi od tipa brasna koje koristite )  dodajte onda na kasike vode jos malo kasika jedna za pocetak  pa tako dok vam testo se lepo umesi ali ne da bude mekano puno


Sada ga ostavite pokriveno da naraste najmanje 6 sati Zato je olaksavajuce zamesiti ga navece kao sto sam ja uradila
Treba da stoji na sobnoj temperaturi







Ujutru ili posle 6 sati nadolazenja blago ga premesite i dodajte kockice cokolade u testo
Podeliti testo u 4 dela i formirajte veknice

Ja sam dve formirala tako sto sam rukama rastanjila i stavila cokoladu po njemu  i urolala kao rolat
Druga dva sam samo napunila cokoladom ( ubockala cokoladu unutra po testu ) i napravila obicne veknice od toga
Mogu vam reci da mi se ova druga varijanta vise svidjala 
Vi uradite po vasoj zelji










Sad te veknice prebacite na  pleh od sporeta oblozenomg pek papirom Taman ce biti mesta za 4 vekne
 Zasecite makazama ili nozem odozgo i pospite sa malo brasna
Sada to pokrite peskirom i ostavite 2 sata da narasta








 Ukljucite rernu na 200 stepeni da se zagreje  Stavite hleba da se pece 10 minuta na 200 stepeni a zatim smanjite na 180 stepeni i peci jos 20 minuta

Sve skupa pola sata
Kada izvucete hleba vi ga ostavite malo da se prohladi radi lakseg secenja
Mada sam ja cekala samo nekih 10 minuta  i cokolada je jos bila topla kada sam isekla prvu veknu ali za ove druge sam cekala malo duze
Hleba nije ni malo sladak bar ja tako mislim  da bi cak trebao biti sladji kaze moj muz da bi onda vec bio   kolac

Mozda je bolje ovako se oseca gorkasti ukus kakaa i cokolade Mozda mozete probati sa obicnom mlecnom cokoladom ili cak sa nekom cokoladom sa  suvim grozdjem





Danas sam ga probala samo sa puterom a ujutru za dorucak cu koristiti neku kiselkastu marmeladu / dzem uz caj







Нема коментара:

Постави коментар