петак, 2. децембар 2016.

Keks torta sa ananasom i zele bombonama



Evo jos jedne jako jednostavne a brze i ukusne torte . Pravi se brzo i lako
 Recept sam pronasla na Minjinom blogu  trazeci neku novu tortu .Posto sam ranije jela ovu vrstu torte kod moje kosinice znala sam sta trazim i slicnu pronasla naravno kod nje ....ona ima sve
Ja sam malo izmenila recept nisam stavila sve orahe nego sam pomesala orahe i lesnike i umesto mleka u slagu koristila kiselu vodu ....
 



Potrebno je

350 grama sitnije seckanog ananasa iz konzerve
200 ml soka od ananasa ( taj sok u kome je bio ananas )
450 grama keksa
250 grama slag krema Pola tog slaga ide unutra u smesu a ostala polovina ide odozgo za filovanje
250 ml mleka( ja sam koristila kiselu vodu umesto mleka)
250 grama zele bombona
200 grama seckanih oraha ( ja sam koristila pola lesnika pola oraha)
250 grama putera
250 grama secera u prahu
Napisala sam 250 grama slaga ali ako se odlucite da tortu napravite dan dva ranije ( mozete je dobro uviti i staviti tako u zamrzivac ) onda je potrebno polovina umucenog slaga jer ostatak ide odozgo a to mozete naknadno umutiti kad filujete.Nemorate je odmah filovati ...ja nisam .




U dublji sud izdrobite keks i prelijte sokom od ananasa iz konzerve
Dodajte iseckane orahe/ lesnike ananas i  iseckane zele bombone

Posebni izmiksajte slag sa mlekom ili sa  vodom
Izmiksajte puter i secer u prahu





Puter dodajte smesi sa keksom promesajte  a zatim dodajte polovinu umucenog slaga
Dobro promesajte

Pripremite formu za tortu na kojoj se skidaju krajevi ili ako imate obruc za tortu i sa njime formirajte.
Ja sam stavila prvo plasticnu foliju na dnu i to je virilo napolju da bi kasnije mogla da uvijem tortu sa time
Pomocu noza i kasike formirajte tortu
Velicina torte je 24 cm
 Ja sam moju tortu kada sam formirala uvila i stavila u frizider na nekoliko sati
 
 Vi mozete napraviti tortu drugacijeg oblika po vasoj zelji.

Skinite kalup od torte stavite je na tacnu u kojoj cete posluziti i ostavite opet u frizider do sluzenja
.A mozete je staviti na pola sata u zamrzivac radi lepseg secenja.
 Meni je bila najbolja treceg dana
.Znaci da moze da stoji.
Mozda zaboravih da kazem ovu tortu sam pravila za moj rodjendan ....
Mozda je malo sladja za one sto "nevole slatko" ali ja mislim da ti lesnici, orasi i ananas daju malo manje sladak ukus .Sad necu opet da " gundjam" o slatkim tortama ...rekla sam da necu obecavam  ali opet se torta svidela meni , zetu i cerki za ostale neznam.....
A vi ako se usudite a volite sve vrste torte vi probajte....mozda cete me razumeti


Mozete je isfilovati odmah ili tek sutra dan 








Ja sam koristila malo boje za kolace da obojim slag i dobila sam svetlo lila boju da bi mi se torta uklopila u dekoraciju ostalog sto sam imala...






Presek ove jako ukusne torte






Нема коментара:

Постави коментар