четвртак, 8. децембар 2016.

Ukusni mali hlebici




Evo jos jednih jednostavnih ukusnih i na oko lepih hlebica.
To je moj stari provereni recept samo sam ih ispekla u formama za mafine/ projice.
Dobila sam 12 hlebica Imala sam jednu formu za americke mafine( malo vecu nego nase klasicne) na koju staju 6 hlebica  i mala 1  formu normalne  velicine
 Ako pecete manje hlebice onda ce ih biti mozda 14 do 15 komada kazem ja sam dobila 12 komada
Tog dana sam za rucak imala pasulj i ove vruce hlebice ......






11do 13 dec brasna
40 gr kvasca
5 deci mlakog mleka
1 dec ulja
2 kasicice soli
1 kockica ili pola kasicice secera
Poceti uvek sa manje brasna U ovom slucaju sa 11 dec.Stavite soli u brasno
Otopite prvo kvasac u mlako mleko sa malo secera,i dodajte zejtina
 Sa tim mesite / zamesite testo da ne bude tvrdo a da se odvaja lagano od ruku.
Ja obicno mesim nekih 10 minuta u asistentu i posle samo rukom na kraju malo
.Mozda ce vam trebati vise nego 11 dec brasnavi  dodajte polako i pomalo bez da napravite tvrdo testo. Meni je zadnji put otislo samo 12 decilitara brasna ali u
Ostaviti da nadolazi nekih 40 minuta
Nadoslo testo iseci nozem ili rukom na toliko malih delove koliko hocete da vam budu veliki ili kolike su vam forme.Rukom od svakog parceta testa oblikujte male loptice i spustajte ih u pouljene forme.
Ostaviti tako da naraste opet 30 minuta
Ali kad prodje 20 minuta uzmite tupi noz i sa njime obelezite / zasecite(  ali ne iseci zapravo samo napraviti saru na hlebicima kao na slici) i ostaviti jos deset minuta
Premazati vodom posuti susamom i peci.
Peci na 220 stepeni 12 do 15 minuta.














Нема коментара:

Постави коментар