петак, 30. септембар 2016.

Strudla


Evo jos jednog recepta za strudlu pored svih onih koje  vec imate.Ovo je u stvari isto testo kao za sljivopitu samo sto sam ovog puta napravila kao strudle. Filovala sam dzemom od sljiva koji sam sama pravila od sljiva koje su mi ostale skoro ( vec sam pisala o tome)
Zato sam i napravila dzem od onih preostalih sljiva jer sam planirala vec tada da od testa za sljivopitu napravim strudlu.
Drugi dzem je od smokvi koji je letos napravila moja zaova za sve nas u familiji jer smo imali puno smokvi u dvoristu da nisu  stigle  da se  pojedu i ako nas je bilo mnogo u kuci punih mesec dana....to samo znaci da je smokvi bilo mnogo mnogo.
.Moj dever je predlozio da napraavim dzem ali posto smo pripremali cerkin 30-ti rodjendan i posto sam bila u skripcu sa vremenom  moja zaova Novka se ponudila da ona uradi to. Naravno dzem je odlican i jedna teglica je vec iskoriscena za strudlu.....

 Potrebno je :

400 do 450 grama brasna
100 mgrama maslaca
150 ml mleka
20 grama kvasca
6 kasika secera
prsohvat soli
1 celo jaje
1 zumanac


 Filovati sa cime volite Ja sam moje filovala sa dzemom od sljiva i dzemom od smokvi.





Otopite margarin i ostavite da se prohladi. Kvasac izmrvite i prelijte mlakim mlekom i jednom kasicicom secera i ostavite desetak minuta da vam kvasac proradi dok vam se margarin hladi,
Spremite jednu ciniju u kojoj cete mesiti i saspite u njoj mleko sa kvascem i taj otopljeni puter / margarin dodajte jaje i zumanac ostatak secera i malo soli .Sjedinjite sve sastojke i dodajte brasno po malo mesajuci  varjacom dok se ne zamesi mekano testo koje nesme da se lepi za ruke
.Mozda vam nece otici svo brasno....
Pocnite prvo sa 400 grama brasna pa ako treba dodajte jos dok ga mesite na radnoj povrsini. Ja koristim tip 400 sencansko ili zlatni puder i skoro nikad mi ne ode onoliko koliko stoji u prvobitnom receptu.
Ostaviti 1 sat da odmara.

Posle sat vremena to testo podelite na 2 dela da dobijete 2 strudle
Testo razvuci pravougaonika velicine 30 x40 ( ako hocete ovako tanju strudlu kao ja) ili mozete manje velicine i onda ce strudla biti manja ali vise testa( deblja) to je sad stvar ukusa.
Ja obicno kad imam vremena podelim na  manje i pecem u mojim formama za hleb i onda budu jos bolje medjutim ovog puta sam htela nesto slatko na brzinu bez mnogo posla .Tako da sam samo te dve strudle stavila na pleh sa pek papirom.4

Razvuceno testo namazete filom koji hocete i volite. Kod mene izbor je pao na dzem od sljiva i dzem od smokvi to su ustvari favoriti u masoj kuci.
Mada sam od Mirjane dobila ideju za mazanje nutelom sto bi moj sin sigurno obozavao i sto cu probati sledece pravljenje.

Umotanu strudlu ostavite 30 minuta da naraste,
Zagrejte rernu na 180 stepeni i nadoslu strudlu premazite onim preostalim belancem( da se ne baci) i pecite 20 minuta.
 Posle 20 minuta izvucite je i premazite  sa malo maslaca i vratite je nekih 5 do 10 minuta nazad u rernu .Meni je celokupno pecenje bilo 25 minuta jer su bile tanke
.







Kada se strudla prohladi ako volite posecerite secerom u prahu ako ne preskocite taj deo
.Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар