среда, 3. август 2016.

Moskva snit





Ovo je jedna od mojih favorit torti
.Ja nisam komplikovana volim slatkise i voim da probam sve kolace ali ovo je definitivno favorit .Jela sam je nekoliko puta kod drugih a i pravila je nekoliko puta ali moja deca su alergicna na lesnike i orahe i  retko pravim torte sa orasima i lesnicima .Ili ako se odlucim da pravim tako nesto onda imam alternativu  za njih  kao ovog puta za proslavu 60 rodjendana mog muza
Ovog puta sam pravila moskva snit i pravila markizu koju moja deca obozavaju.


Ovaj recepr je uzet jos pre desetak godina kad sam je prvi put pravila iz nekih nasih novina iz kojih sam isekla recept sa slikom i zalepila u moju svesku za recepte.Mozda ima i neka bolja varijanta ali ja sam uvek pravila po ovom receptu.

Vreme za pripremu je otprilike 90 minuta.

Potrebno je napraviti 3 kore
A potrebno je za jednu koru ,
5 belanaca
7 kasika kristal secera
8 kasika mlevenih oraha
1 kasika brasna
I tako 3 puta.
Belanca ulupajte u cvrst sneg postepeno dodavajuci secer.Kada ste umutiti lepo da kad okrenete a ono ne ispada iz cinije onda  je dobro umuceno i onda umesate mlevene orahe i brasno Kada sam stavila orahe i brasno ja sam mesala rucno .,Masu izrucite u pleh oblozen pek papirom i pecite u rerni zagrejanoj na 180 stepeni nekih  10 do 15 minuta.
Ispeciyte ovakvih 3 kora. Ostavite da vam se ohlade kore  dok pripremate fil.



Fil;
15 zumanaca
15 kasika kristal secera
2 dec mleka
1 kasika brasna
250 grama putera
3 kasike secera u prahu
2,5 slatke pavlake koju umutite


Postupak:
Ulupajte penasto zumanca sa secerom dodajte brasno i mleko i kuvajte na tihoj vatri mesajuci celo vreme dok se krem ne zgusne.
U potpuno ohladjeni krem  umesajte  penasto umuceni margarin koji ste predhodno  umutili sa secerom u prahu
.To sjedinite mikserom i kada dobijete glatki krem onda dodajte umucenu slatku pavlaku u to i opet pomesajte   tu pavlaku umucenu sa filom
.Onda dobijete krem kojim se filuju kore







Jos vam je potrebnoza nadev.

Veca konzerva ananasa secenog na kockice
veca tegla visanja
250 grama przenog lesnika  i grubo isecenog  lesnik podelite na 3 do 4 dela ravnomerno da imate za svaki sloj torte po malo da stavite racunajuci i odozgo,Ja nisam ostavila pa sam odozgo preko slaga stavila badem secen na listice koji sam imala kod kuce.

Dekoracija torte odozgo:

7,5 dl slatke pavlake umucene ili slag kreme umucene kiselom vodom.
Lesnika seckanih ili listica badema










Montiranje torte .
Prvu koru premazati sa filom pa staviti visnje preko torte i malo lesnika Stavite jos malo fila preko toga pa novu koru.Sad preko kore stavite malo fila pa onda umesto visanja stavite ananas pa lesnike pa opet malo fila da pokrijete to da bi se sledeca kora  stavila direkno na fil.Odozgo kora pa opet fila i onda pomesajte i stavite malo ananasa malo visanja i malo lesnikaKad stavljate fila namazite malo i okolo torte ne mora puno ali malo
Ja sam tako isfilovanu tortu napravila dan ranije i uvila u plasticnu foliju i ostavila u frizider
Tek sutra dan sam je ukrasila sa slagom okolo i sa strane i listicima badema.Meni se svaki put ucini da je malo fila kad pocnem da je pravim i uplasim se da sam negde zabrljala medjutim bude socna i bude bas kako treba  samo treba dobro raspodeliti fil .Mozda odmah pre filovanja podeliti na 3 dela i nece biti problema.
Defitivno nije teska za pravljenje sem tog pecenja tri kore ali i to ide brzo .
















Нема коментара:

Постави коментар