недеља, 6. март 2016.

Tacobullar ( punjeni hlebici mlevenim mesom i taco zacinom)



 Evo nesto sto mi svi volimo u kuci a to su bule sa mlevenim mesom i tako zacinom.Ustvari sve sto ima veze sa taco zacinima mi vrlo cesto jedemo i spremamo Pa tako ovog vikenda smo se odlucili da na nasem meniju imamo upravo hranu sto dolazi iz latinoamerickih zemalja. Ali sad cemo ostati na bulama  a u sledecem postu ce biti nesto drugo sto je ukusno neobicno i lagano za spremanje.
Naravno ne prihvataju svi hranu i zacine iz drugih zemalja ali ovo je za nas sto volimo da probamo ....



 Ovaj recept je uzet sa jednog odlicnog Svedskog bloga koji vecina nas prati ovde i naravno ja sam jedna od tih sto isprobavam i evo recepta kao  i slika ( naravno iz moje kuhinje gde sam sama pravila ) koje cu podeliti sa vama.




Ovo je nesto sto mozete smrznuti , sto mozete poneti za uzinu ili poslati deci za uzinu , nesto sto se moze naci na stolu pored vec standardog naseg meza. ako zamrzavate izvucite ranije da se odmrznu same i samo pre serviranja malo zagrejati da se taj sir malo otopi unutra, Nemojte predugo jer testo postane zilave.

 Ca 16 komada ;

40 grama kvasca
2 dec mlake vode
2 dec mlakog mleka
1½ kasicice soli ( ja volim slanije pa stavim vise)
3 kasike ulja
10 dec brasna ( ja koristim tipa 400 ) Ako se desi da vam treba jos brasna slobodno dodajte jer u originalnom receptu stoji vise  brasna ali meni nije trebalo.

Punjenje
250 govedjeg mlevenog mesa
200 grama rendanog kackavalja

Za odozgo:
2 razmucena jaja


Izmrvi kvasac u ciniju u kojoj cete mesiti.Dodajte vodu mlaku i mlako mleko i kasikom razmutite kvasac Dodati soli ulja  i na kraju dodavati brasno po malo i mesiti Ja moje radim u masini a vi mozete i rucno.
Izradite glatko testo koje cete mesiti nekoliko minuta.Zavisi od brasna mozda ce vam  trbati vise od 10 dec brasna bitno je samo da vam testo bude glatko da se ne lepi ali ne da bude tvrdo.
Ostavite da vam odstoji nekih 45 minuta, pokriveno


Dok vam testo nadolazi vi isprzite mleveno meso tako sto isprzite mleveno na malo ulja i posolite po zelji i dodate taco zacin i przite jos nekoliko minuta.Ako vam bude premasno kad se isprzi ( meni je bilo) vi saspite meso u jednu cedaljku da sva masnoca izadje .Meso ce biti prohladjeno dok vam testo nadolazi.

Nadoslo testo  podelite na 16 delova i uvaljajte ih u loptice rukom da bi mogli posle da ih razvlacite isto rucno ( netreba vam oklagija)
Razvucite rukom te loptice na velicinu 10 do 12 cm a zatim na svih 16 raspodeli ravnomerno meso i dodaj isto ravnomerno rendani sir.
Zatim rukom hvatajte  krajeve i zatvarajte  praveci loptice ali tako da to sto ste zatvarali ide dole.
Pripremite veliki pleh od sporeta i stavite pek papir preko toga zbog lakseg ciscena pleha.
Ostaviti da odmaraju ispod kuhinjskog peskira 20 minuta  a u medjuvremenu zagrejte rernu na 250 .
Pre precenja premazati ih umucenim jajetom.
Peci bular 8  do 10 minuta na sredini rerne .
Ostaviti da se malo odmore pre serviranja.















2 коментара: