уторак, 11. август 2015.

Rolat od lisnatog testa sa sunkom / mortadelom


Za veceru nesto novo a ustvari staro...recept je star ali nisam dugo pravila ovaj rolat
 Recept sam nasla medju mojim starim receptima u mojoj svesci koju sad u zadnje vreme i nekoristim tako cesto ...posto sve sto treba nadje se na netu.
Pravila sam dva puta i evo slika od oba puta ...jednom sa sunkom  a drugi put sa mortadelom i naravno sir i sve ostalo.....




 Potrebno za 4 osobe :.

Jedan paket lisnatog testa ( ja sam kupila )
150 do 200 grama kravljeg sira
5-6 snita mortadele li neceg drugog po zelji
50 grama rendanog kackavalja
1 jaje 
so i biber
 plus jedno jaje za premazivanje odozgo
susam

Stavite pek papir na jedan pleh  Razvijte lisnato testo ( postió je urolovano stavite ga na pek papir)
Izgnjecite kravlji sir u jednoj cinijici  sa jajetom i dodajte kackavalj rendani ,soli ako treba

Na jednom drugom pek papiru poredjajte sunke ilio mortadelu jednu pored druge ali tako kao na slici da stranice poklapaju jedna drugu( da ne bi curila smesa koja se stavlja preko i da bi moglo da se uroluje) Treba da bude iste duzine kao lisnato.... pa onda stavite tu smesu od sira  , jajeta i kackavalja preko sunke
Umotajte kao rolat  i polako taj rolat od sunke prebacite na sredini lisnatog testa .Prebacite jednu a zatim drugu stranicu lisnatod ( nemojte stiskati puno da ne bi iscurilo a i treba prostora da se unutra ispece....
Premazite testo jajeto i pospite ako hocete susama

Pecite u vec zagrejanoj rerni 20 -25 minuta na 220 stepeni

Odlicno  kad dodju iznenadni gosti a sve te sastojke imate u kuci a i lisnato imamo obicaj da imamo u zamrzivacu
Jesti sa salatom ako je za veceru ...inace moze sa jogurtom
































Нема коментара:

Постави коментар