среда, 5. август 2015.

Pogaca sa izgledom torte....



Evo jedne pogace koju sam spremala za dorucak ...provereni stari recept samo  sto je oblik parcica od torte....
Ovog puta sam je napravila manju samo za nas troje u kuci.... za dorucak
Koristila sam pola materijala....

Recept;

otprilike 8 do 9 dec brasna ( ja koristim belo a vi mozete pomesati belo sa kojim hocete)
4 dec vode, ( mlake)
 20 grama kvasca
2 kasike maslinovog ulja,
 ½ kasike meda,
soli

Zamesiti sve to sa 8 dec brasna pa ako vam treba jos malo brasna dodajte ( ja obicno potrosim izmedju 8 - 9 dec)
Ostaviti da naraste testo nekih pola sata.
Kada je proslo pola sata uzmite pek papir na kome cete peci pogacu i raxvuci okruglu lepinju ...prebacite je sa papirom na plehu gde cete peci.
Ostrim nozem zasecite  do kraja kao parcice torte to jest da ih bude 16 komada .( moze i manje ja sam sada pravila manje testa i samim tim manje parcica ) U medjuvremenu spremite cime cete premazati pogacu.

Oregano ili persun
 malo ulja
 i 2 cena belog luka

Sipati u jednu malu cinijicu maslinovog ulja i staviti u to nekoliko kasikica oregana ili sitno seckanog persuna i 2 cena belog luka ispasiranog ..


Sa tim premazati pogacu i ostaviti je da nadolazi nekih 20 minuta...




Nadoslu pogacu ako treba jos jednom obeleziti nozem ako treba ( ali paziti dok to radite jer je vec nadosla)  Po sredini pogace stisnite prstom da bi napravili udubljenje...

Peci na 250 stepeni...12 minuta.

Miris je bio divan u celoj kuci a pogaca jako ukusna



Нема коментара:

Постави коментар