среда, 3. фебруар 2021.

Lokumi sa kokosom






 

 

 

Od kada sam probala prvi put ove keksice  /lokume  a nije bilo davno postala sam  zaljubljenik sam u njih Tako su mekani i prhki a sto je najbitnije toliko se brzo prave da bukvalno za pola sata sve je gotovo

Prvo sam pravila obicnu verziju bez kokosa a onda pronasla recept za ove i mislim da ih pravim najmanje dva puta mesecno

Mogu stajati dugo u nekoj kutiji i uz kafu ili caj pun pogodak 

Sem cokolada i nekih dobrih cokoladnih pralina i  bombona  retko kupujem kolace / kekse vise volim domace pa onda imati ove keksice u kuci je odlicno

 Ovo je verzija lokuma u koje idu jaja i kokos pa samim tim su malo mekaniji  Negde na blogu imam verziju obicnih  lokuma mada su dobri ali su malo tvrdji

Ovo je odlicno za ljubitelje kokosa

Sastojci za testo

200 grama  maslaca

100 grama secera

1 jaje

50 grama kokosa

300 grama  brasna


I jos 

secer  u prahu za posipanje odozgo

 

 

 

 


 

Umutiti margarin / maslac sobne temperature sa secerom dodati jaje i mutiti jos malo da se jaje i margarin sjedine 

dodati kokosovo brasno uz lagano mucenje i na kraju brasna Nemojte dodati svo brasno od jednom nego po malo dok se ne dobije kompaktno testo koje se ne lepi 

Meni je postalo pola kasike od tih 300 grama a mozda sam mogla i sve da stavim

 

Testo sam podelila na 4 loptice otprilike jednake tezune

Od svake loptice izradite valjke 

U prvobitnom receptu stoji da budu velicine prsta medjutim ja ih pravim malo deblje i samim tim i kolaci/ lokumi budu malo veci i socniji To je stvar ukusa 

Rezite sada te valjkove na zeljenu duzinu ( kod mene je to 7 cm) i poredjajte na pleh sa pek papirom

Peci na temperaturi od 170 stepeni  15 minuta 

 

 


Nemojte ih prepeci nego treba da ostanu onako beli 

Odmah po vadjenja iz rerne jos tople ih uvaljajte u dosta prah secera

Doduse ja ih samo posecerim obilno u secer odozgo  

Recept je uzet sa stranice Ivanina kuhinja



Нема коментара:

Постави коментар