понедељак, 2. април 2018.

Kifla pogaca



Ovo je jos jedna pogaca u nizu pogaca koje sam pravila po recepu sa bloga Minjina kuhinjica
 Mozda ste primetili  da obozavam kvasna / dizana testa i da ih cesto pravim A izgleda da mi idu od ruke
I izgled i ukus odlican
Mozete zamesiti i po nekom vasem receptu a umotati je ovako
Ja volim da isprobavam razlicita testa nisam od onih koji se bas pridrzavaju i kazu meni ne treba recept to je jednostavno Volim da pogledam novi recept i isprobam a naravno i nove ideje





Ovo je pravljeno za probu i meni ce posluziti ove godine kao Uskrsna pogaca
 Doduse za  ovaj prvi koji dolazi katolicki  Uskrs jer za  nas pravoslavni  cemo biti dole  u Srbiji pa za tih nedelju dana ne verujem bas da cu mnogo spremati
Nadam se da cu biti pozvana negde na rucak




Recept

250 ml mleka
1 kasiica secera
45 grama kvasca
1 jaje ( zumanac ide u testo a belanac za premazivanje pogace)
50 grama putera ( u prvobitnom receptu stoji mast mozete i to ja licno nemam mast u kuci i ne koristim nikad mast pa sam napisala puter )
2 kasicice soli ( ja uvek stavim vise pa sam zato stavila 2 jer nevolim testa bez ukusa ili su slatka ili slana nema treceg)
450 gram brasna

i jos 3 kasike putera za mazanje
onaj preostali belanac za odozgo i susam i lan ako zelite




Zagrejati malo mleko da bude toplo i stavite kasicicu secera i kasiku brasna sa kvascem u to mleko i ostavite nekih 10 minuta da kvasac proradi kao i za ostala testa koja se prave tako
Saspite to mleko u jednu ciniju u kojoj cete mesiti i dodajte zumanac  puter sobne temperature
, so i ostatak brasna i zamesite testo Ja moje pogace i hlebove uvek mesim u asistentu  ( jedino one tanke bez kvasca  mesim rucno  )
Ostavite da odstoji 30 minuta

Nadoslo testo podelite na 3 jednale loptice I svaku lopticu razvucite iste velicine Otprilike velicine  jednog tanjira na primer Ja sam tako uradila

Prvi deo razvucenog  testa  premazite  puterom / margarineo u zavisnosti sta koristite a zatim stavite drugi deo testa  i premazite opet pa stavite i treci deo razvucenog testa
Sad sve to razvucite u jos malo veci krug ( da bi mogle kifle da se savijaju )
Onda sad to jos jednom premazite sa ostatkom putera i onda nozem ili sekacem za picu iseci  na 6 trouglova ( na slici dole vidite kako)
Sad svaki trougao uvijate u kiflu i kad ste zavili sve kifle  onda ih presecite na pola da bi dobili 12 polovina kifli
 Sad slazite u jedan pomasceni kalup velicine 26 sa rupom po sredini Ako nemate takav kalup bitno je da velicina kalupa bude otprilike takva a sto se tice rupe u stedini uvek mozete staviti jedno veliko zguzvano parce alu folije od kojeg ste predhodno napravili loptu
Vazno je da kad slazete slazet tako da uzi deo kifle dodje prema sredini ( slika dole)
Ostaviti nekih 30 minuta
Premazati  umucenim belancetom  i posuti susamom i lanom

Peci 25 minuta na 200 stepeni




















Нема коментара:

Постави коментар