петак, 10. новембар 2017.

Karpati torta








 Odlicna torta za ljubitelje princes krofni jer ovo er  torta koja ima isti ukus i iste sastojke

.Odlicna je i  pronadjena na Colinarci.
Pravljena vec dva puta za kratko vreme
Ja  sam dodala otopljenu cokoladu preko krema i visanja ali ne mora ja sam to vise onako za probu
Prvi put pravljena sa vocem i cokoladom cetvrtasta a drugi put sam napravile dve okrugle ( pleh 26 dimenzija) i bez voca nego samo krem i slag kao i  princes krofne

Mi so volimo kremove i princes krofne smo bili zadovoljni
Ustvari ja sam zadovoljna uvek sa slatkisima jer ih volim ...ali nisam ni komplikovamna a imam i moju ceru koja voli svve slatkise i uvek je zadovoljna sa maminim kolacima  ,dok sin nalazi mane...
Dole ispod ovih slika ima novih slika od iste ove torte samo bez voca   i bez slagaA princip pravljenja kora je isti i krema 
Samo mozete dodati voce ile dodati.....

Znaci samo krem izmedju dve kore,
Sve je isto sem forme u kojoj sam pekla i kreme koja nema voce preko i nema slaga.





 Potrebno je za testo

2 decilitara vode
125 grama margarina
2 decilitara brasna
5 jaja
malo soli


Krema

3 pudinga od vanile
1 litra mleka
2 dec secera
250 grama matgarina

I jos potrebno

5 dl tecnoog slaga / slatke pavlake   Uzmite ustvari onoliko koliko mislite sami da je dovoljno Ja sam koristila obicni slag pa zato ne znam tacno koliko treba slatke pavlake.

 Obican slag umucem kiselom vodom ili  mlekom  bude malo vise slatko posto je slag ( u prahu ) mnogo sladji


Secer u prahu za posipanje torte preko pre serviranja

Ako se odlucite da stavite neko voce kao visnje ili maline  onda ih onako malo ukuvajte bez vode naravno jer one same puste vodu pa ih trteba ukuvati
Mozete uzeti 2 konzerve / tegle kompota od bresaka Iscediti  i samo iskoristiti breskve tako sto ih sitno iseckate i stavite preko krema. kad filujete tortu
To sto se voca tice mozete a i ne morate da ga koristite

Ja sam stavila na jednoj polovini visnje a na draugoj ne ali sam negde negde prelila otopljenom hladnom cokoladom preko voca a  ispod slaga.


 U svakom slucaju ako se odlucite za obican slag umutite jedno 5 do 6 kesica po upustvu kako se muti  ili ako se odlucite za neku vrstu slatke pavlake onda uzmite  to i samo je umutite






 Postupak


Vodu i margarin prokuati da provri
Skloniti sa strane i  u to dodati 2 dec brasna i malo soli

To sve samo promesati ne treba ga vise kuvati na ringli nego skloniti i pomesati izjednaciti da dobijete masu  kao za princes krofne
 Sad ga prebacite iz vruce serpe u jednu plasticnu ciniju u kojoj cete moci da mutite mikserom
Masa ne mora da se ohladi skroz  moze da bude  topla  i onda dodajte jedno po jedno jaje muteci mikserom dok ne dobijete glatku masu
Masa bude malo redja nego za princes krofne i lakse se razlije u plehu



Sad zagrejte sporet na 220 C
Kremu podeliti otprilike na dva ista dela da ima za dve kore da ispecete
Stavite pek papir na plehu velicine 25x35 otprilike i polako kasikom ili cime vec razvlacite na pek papir To treba da bude tanka masa koja u jednom momentu je izgledala kao da nece biti dovoljno da se razvuce
Medjutim bude dovoljno na ovu meru pleha koji sam ja koristila sad ako nemate bas takav onda neki centimetar manji moze Sad ne znam kako bi bilo i koliko tanko da je veci pleh
Kad stavite testo u pleh i u sporet posle desetak minuta ce tako narasti da cete u momentu pomisliti da ce izaci iz pleha preko Medjutim ostace tako  i izgledace kao brdasca ili kao planina Zato se valjda i zove tako I treba tako da bude neravno


Sad kada ste razvukli ravnomerno i lepo vi stavite u rernu na pecenje20 minuta na 220 stepeni
Isto tako uraditi i sa drugom korom i ostaviti da se prohlade kore pre filovanja
Jedna preporuka da je bolje napraviti i skuvati puding pre svega toga da bi se hladio dok se kore peku





Kremu skuvati os 3 pudinga u 1 litru mleka i 2 dec secera
 Kuvanje je klasicno kao i uvek kad pravite puding uz mesanje dok se ne ukuva i naravno prvo odvojite malo mleka koje cete umutiti sa prahom od pudinga a ostatak mleka staviti sa secerom da provri
Pa onda u to sasuti  razmuceni puding
 Kuvati nekoliko minuta

 Skuvani  puding prebaciti u plasticnu ciniju radi lakseg hladjenja mesajuci ga sto vise da se ne bi uhvatila korica odozgo ili jos bolje ako mozete skuvajte ga pre pravljenja testa i pecenja i kad skuvate prebacite u plasticnu ciniju i pokrite plasticnom folijom i ostavite tako da se hladi,

 Sad umutite  margarin sa vrlo malo secera u prahu ( kasika secera u prahu) i u to dodajte kasiku po kasiku ohladjenog fila muteci mikserom dok ne dobijete glatku kremu

Umutite slag ili slatku pavlaku

Breskve iz kompota isecite na sitne kockice



Ovo je proces kuvanja visanja


 Cokolada kojom sam prelila kremu od pudinga




Slazite tako sto prvu koru stavite na posluzaonik pa preko toga stavite svu kremu pa stavite voce po zelji Zatim stavite slag pa onda drugu koru

Ostaviti nekoliko sati da to povuce i pre sluzenja posuti secerom u prahu



















Presek torte sa vocem , cokoladom i slagom Ona je malo socnija i podseca na pravu neku tortu







Ovo je klasicna princes krfna u vidu torte koja se zove Karpati zbog tih brda na kori koji podsecaju na planinski lanac  Karpati



1 коментар: