субота, 28. октобар 2017.

Ajvar kiflice posne










Posne kifle pa jos sa ajvarom . Pun pogodak  Ukus je savrsen za ljubitelje ajvara
Ostaju mekane i sutra dan potpuno iste su bile i hladne
 Jedina mana ne bude ih mnogo od ove mere  pa je pametnije odmah napraviti dve merice ako vas je vise u kuci ili se odlucite da ih pravite za goste.
Odlicno na stolu za posne slave i posne dane
Recept je iz Minine kuhinje !
Godinama spremam posne susam galete za slavu tako da sad imam jos nesto novo radi promene.



Potrebno je :



130 ml mlake vode

20 grama kvasca

2 kasicice soli

½ kasicica secera

80 grama margarina

300 do 350  grama brasna
 ( u receptu stoji 300 mada je meni otislo malo vise a nije bilo tvrdo testo) Preporuka pocnite sa 300 grama pa ako je i dalje puno mekano onda dodajte jos malo brasna ali pazeci da ne napravite suve kifle i ako je testo previse tvrdo ono se tesko razvlaci da bude tanko ako je puno mekano ono se lepi
,Mada to sve zene koje cesto mese  vec znaju .

40 ml ulja

120 gr ajvara
 ja sam stavila 120 a u receptu pise 80 ja to zbog ukusa a i ucinilo mi se mnogo malo



Moj ajvar je imao malo vece parcice paprike tako sto je dalo jos biolji efekat i ja sam moje dobro dobro posolila

Tamo u receptu stoji da treba 1 kasicica soli ja sam pogresno videla da stoji 1 kasika i stavila jednu kasiku i verujte jesu bile slane ali su odlicne jer ustvari ta so im je dala extra ukus ( Naravno i to je stvar ukusa ja  volim slanija peciva sa ukusom  tako da cu ja i dalje stavljati vise soli nego sto stoji u receptu)
 Vi mozete staviti 2 kasicice soli ako vam je mnogo kasika





Postupak1:

U posudu za mesenje stavite kvasac secer , kasiku brasna  i toplu / mlaku vodu i ostavite da nadodje nekih desetak minuta.
U medjuvremenu izmerite i pripremite sve ostale sastojke Ja obicno sve pripremim u male cinijice i stavim na radnu povrsinu
U nadosao kvasac  dodati ulje i ajvar pomesajte sa varjacom pa dodajte brasna mesajuci varjacom sve dok moze .
Kad ne bude moglo vise onda radite rucno na radnoj povrsini dodavajuci brasno po potrebi.
Vratite u ciniju pokrite krpom  i ostavite  da naraste



 Postupak 2;

Naraslo testo razvuci oklagijom u krug dosta tanko ( tako sam ja uradila )  iseci krug na 16 jednakih delova  i motajte u kiflice  Ja sam zatezala malo vise  da bi se stvorio veci broj namota na kiflici
Zatezati mislim tako sto malo povucemo testo kad ih uvijamo da bi se malo vise razvuklo i da nebi bile samo male i debele kifle vec kad se ispeku imaju vise slojeva


Umotane kiflice poredjati na plehu oblozenim sa pek papirom Pokrijte ih i ostavite dok se rerna ne zagreje Ja sam cekala nekih 20 minuta ( neznam mozda i ne treba toliko)
Rernu ukljucite na 200 C



Postupak 4:

Pred pecenje narendajte  hladni margarin preko njih svuda  onako preko okolo da se peku u tome .Medjutim ja nisam imala haldni margarin posto je bio vani kad sam pocela da mesim onda sam samo iseckala na male kockice i stavila preko svake kifle

U svakom slucaju margarin treba a vi odlucite kako cete jer ako pravite vise puta mozete probati i jedno i drugo .

Peci 22  minuta pa onda proverite dali treba jos 2 tri minuta Moje su malo tamnije bas su bile na granici da pregore ali nisu


Verujtemi ukus je odlican pogotovu malo slanije
Dobro kao predjelo a bogami moj muz ih je pojeo sa jogurtom ( posto su bile za probu )

Hvala za ovako dobar recept Minjinoj kuhinji








Нема коментара:

Постави коментар