уторак, 12. јул 2016.

Hleba sa belim lukom i persunom




Ovo je staro novi recept ...mislim da je stari jer je to u stvari standard kako ja mesim testo bez mleka sa kojim sam jako zadovoljna....a novi mislim na to da sam ga uvila u nesto drugacijem obliku





Recept za ovo testo je objavljen ranije .Uvek skoro mesim na ovaj nacin jer sam jako zadovoljna  i samo pravim na razlicite nacine.


 Otprilike 8 do 9 decilitara brasna
4dec vode
20 grama kvasca
2 kasike maslinovog ulja
½kasika meda
soli
Staviti 8 decilitara brasna u jednu vanglicu za pocetak pa dodajte jos ako treba.
Otopite kvasac u mlaku vodu kojoj dodate med i maslinovo ulje i sa tim zamesiti testo  a se ne lepi ali da bude mekano i glatko..Ostavite da nadodje sat vremena
U medjuvremenu pripremite dosta sitno iseckanog persuna i 3 cena belog luka i  malo maslinovog ulja.
Nadoslo testo razvuci na tanko i vaditi modlom ili casom.
Pripremiti jednu tepsiju ili u mom slucaju imala sam formu za hleba i u njoj slagala.Slagati tako sto svaki kruzuc namazati malo tom smesom od persuna luka i ulja i tako svaki kruzic i naslanjajte ih jedan na drugi.Ostaviti da stoji jos najmanje 30 minuta . Premazati  umucenim jajetom  pre pecenja
.Peci na 250 stepeni 15 minuta,
Persun i luk mozete zameniti nekim drugim zacinima ako volite.















Нема коментара:

Постави коментар